فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

کوره میناکاری در تهران

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

کوره میناکاری تهران یکی از بهترین و مجهزترین کارگاه های تولیدی شرکت بازار مینا است که هر ساله براساس سیاست شرکت تجهیز شده و دستگاه های جدیدی به آن اضافه شده و هر گونه نیازمندی این محل ها برطرف می شود تا بهتر بتوان این هنر اصیل ایرانی را پاسداشته و به مردم عرضه کرد. نوع و کیفیت رنگ میناکاری در عملیات کوره بسیار تاثیر گذار است. کوره میناکاری روی مس یکی از بهترین امکاناتی است که شرکت صنایع دستی بازار مینا در تهران ایجاد کرده تا هنرمندان بتوانند با خیال راحت در این استان، هنرهای خود را به نمایش بگذارند. کوره میناکاری در تهران به قدری مجهز است که همه هنرمندان می توانند محصولات و آثار خود را یکجا به فروش برسانند. کوره میناکاری تهران یکی از بهترین ها است.

میناکاری روی مس


کوره میناکاری سفال
میناکاری روی مس یا سفال هیچ تفاوتی ندارد و هردو هنرهایی هستند که لازم است پاس داشته شوند تا این هنر سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود. هنر میناکاری لازم است که با دقت هر چه تمام تر گرامی داشته شود و همه روش ها موجود و ابتکاری به هنرآموزان آموزش داده شود تا در آینده شاهد این باشیم که نسل های بعدی این سرزمین نیز مانند گذشتگان و هنرمندان امروزی، صاحب این هنر هستند. در کوره میناکاری تهران، هنرمندان ، بهترین محصولات را پخت می کنند.


کوره میناکاری تهران
زمانی که هنرمندی به مکانی وارد شود که همه امکانات در آن فراهم شده به قدری خوشحال و امیدوار می شود که دوست دارد تا ساعت ها، هنر خود را روی محصولات و آثار عرضه کرده و در نهایت برای زندگی مردم ارزش آفرینی کند که تا به حال یا آن چنان نبوده یا بخاطر کمبود امکانات آن چنان باید و شاید عرضه نمی شده است. 


استان تهران و امکانات نامحدود برای میناکاری
استان تهران از قدیم الایام به گونه ای بوده که نسبت به سایر استان ها، امکانات زیادی در آن متمرکز بوده و به همین دلیل اکثر متخصصان و هنرمندان در زمینه میناکاری به این استان مهاجرت می کردند. شرکت صنایع دستی بازار مینا هم به این قضیه پی برده و به همین دلیل سعی بر آن دارد که کوره میناکاری خود را با امکانات هر چه بیش تر و مدرن تری تجهیز کند تا هنرمندان این استان بتوانند به راحتی و بدور از هر دغدغه ای، هنر خود را به مردم هنردوست ایران زمین عرضه کنند. 

 

میناکاری روی سفال


کوره های میناکاری مدرن تهران 
استان تهران از هر جهت نسبت به سایر استان ها در وضعیت بهتری قرار دارد و این بخاطر سیاست تمرکزگرایی امکانات در آن است که از زمان قاجار تاکنون ادامه داشته و پیروی این سیاست دولت، برخی از شرکت هایی که حتی مرکزیت سایر استان ها را دارند دوست دارند که در این استان، شعباتی را افتتاح کرده و مردم هنردوست ایران را نسبت به محصولات و خدمات خود آگاه کنند. 


کوره میناکاری از قدیم تا جدید 
کوره میناکاری در دوران قدیم مانند امروز مدرن و جدید نبود و حتی به گونه ای نبود که بتوان چندین محصول را در آن جای داد. امروزه به مدد پیشرفت تکنولوژیک ، هنر میناکاری نیز متحول شده و هنرمندان می توانند با کمترین زمان ممکن بیش ترین نتیجه را بدست بیاورند و به همین دلیل شرکت صنایع دستی بازار مینا هر ساله کوره های میناکاری خود را در همه استان ها و به خصوص تهران تجهیز و مدرنیزه می کند تا هنرمندان بتوانند این هنر را راحت تر و سریع تر به مردم عرضه کنند. 


کوره میناکاری تهران یکی از بهترین و مجهزترین کارگاه های تولیدی شرکت بازار مینا است که هر ساله براساس سیاست شرکت تجهیز شده و دستگاه های جدیدی به آن اضافه شده و هر گونه نیازمندی این محل ها برطرف می شود تا بهتر بتوان این هنر اصیل ایرانی را پاسداشته و به مردم عرضه کرد. 

 

 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۹۷۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی