فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری قزوین خرید و فروش میناکاری در قزوین برای هدایای تبلیغاتی

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری قزوین در کنار میناکاری اصفهان کیفیت مثال زدنی دارد. با توجه به کیفیت بالای خاک در این شهر، میناکاری روی سفال توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده و فروش بالایی دارد. دوره های مختلف آموزش میناکاری در قزوین این فرصت را فراهم کرده تا هنرمندان بیشتری وارد این عرصه شوند. فروشگاه صنایع دستی اصفهان زمینه فروش هر چه بیشتر و مرغوب تر میناکاری را در شهر قزوین فراهم ساخته است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری قزوین

میناکاری قزوین

میناکاری قزوین در کنار میناکاری اصفهان که به عنوان مهد و سرچشمه این هنر شناخته شده، توانسته جایگاه خوبی در بین صنایع دستی این شهر و حتی کشور کسب کند. در واقع پس از اینکه هنر میناکاری به شکل حرفه ای از اصفهان به تهران منتقل شد، شهر قزوین هم به واسطه فاصله نزدیک با شهر تهران از این هنر تأثیر پذیرفتند و هنرمندان برای تأمین نیاز گردشگران داخلی که با این هنر آشنایی داشتند و کمبود آن را در شهر قزوین حس می کردند، روی به صنایع دستی میناکاری آوردند.از قدیم الایام صنایع دستی مختلفی مثل فرش بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، پن بافی (نوار بافی)، موج بافی، گلابتون دوزی، نم نم دوزی، گیوه دوزی (گیوه کشی)، چادرشب بافی، قالی بافی، سرمه دوزی، مشبک فلز و مخصوصا سفالگری رواج داشته و هم اکنون نیز در بین گردشگران داخلی محبوبیت قابل توجهی دارند.با توجه به سابقه قدیمی هنرمندان و اساتید قزوینی در زمینه سفالگری، میناکاری روی سفال در قزوین بیشتر از میناکاری روی مس رواج دارد. شهر قزوین به خاطر داشتن خاکی مرغوب و با کیفیت که بسیار مناسب سفالگری است، به شکل هوشمندانه میناکاری روی سفال خود را تقویت کرده که شاید بتوان گفت بعد از میناکاری لالجین همدان به عنوان بهترین نمونه کشور، در جایگاه بعدی قرار می گیرد.


آموزش میناکاری در قزوین

میناکاری در قزوین مخصوصا از میناکاری روی سفال کیفیت و مرغوبیت زیادی دارد و قطعا یکی از بهترین سوغاتی های صنایع دستی قزوین برای شماست. با توجه به تقاضای زیاد مردم و همچنین گردشگران، لزوم آموزش و تعلیم میناکاری به هنرمندان این شهر امری بسیار ضروری تلقی می شود.آموزش میناکاری در قزوین با همکاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هر سال برگزار می گردد. کلاس های آموزشی صنایع دستی، کلاس ها و دوره های کارگاهی تابستانه و همچنین مؤسسات خصوصی مختلف با هدایت اساتید برتر این شاخه، هر سال با استقبال بسیار خوبی روبرو می شوند و در انتهای هر دوره کارآموزان برتر و با استعداد شانس همکاری با کارگاه های صنایع دستی و حتی مجوز ساخت و همچنین فروش محصولات خودشان را پیدا می کنند.

میناکاری قزوین


خرید میناکاری قزوین

در شهر قزوین اکثر فروشگاه های صنایع دستی به شکل حضوری فعالیت دارند و به همین دلیل در کلان شهری مثل قزوین، کمبود فروشگاه های آنلاین و اینترنتی صنایع دستی احساس می شود. ضمن اینکه برای اطمینان از مرغوبیت ظروف میناکاری شده باید فروشگاه معتبر انتخاب شود.فروشگاه صنایع دستی اصفهان بهترین و با کیفیت ترین محصولات میناکاری قزوین مخصوصا میناکاری روی سفال را با قیمت بسیار مناسب و عالی به فروش می رساند. در این فروشگاه کلیه محصولات با ضمانت کیفیت و مرغوبیت به فروش می رسند. چنانچه تمایل دارید تا میناکاری قزوین یا اصفهان را به عنوان سوغاتی خریداری نمایید در کنار شما هستیم.سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی که قصد دارند هدایای تبلیغاتی میناکاری قزوین و تندیس های مناسبتی را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب و درج نشان تجاری خریداری نمایند، همین حالا با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرند.میناکاری قزوین با کیفیت مثال زدنی برای علاقه مندان به هنر آتش و خاک.

  • نمایش : ۹۰۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی