فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری صنایع دستی اصفهان خرید و فروش ظروف میناکاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری صنایع دستی اصفهان مرغوب ترین نوع میناکاری کشور بر روی مس محسوب می گردد. در این میناکاری از مس با کیفیت و بسیار مرغوب و نقوش بسیار متنوع استفاده می شود. ظروف صنایع دستی میناکاری در اصفهان در انواع مختلف تولید می گردد و حتی از آنها در ساخت تندیس و هدایای تبلیغاتی میناکاری نیز بکار گرفته می شود.

تماس با واحد فروش: 09019277512

صنایع دستی اصفهان

میناکاری صنایع دستی اصفهان

میناکاری صنایع دستی اصفهان که به میناسازی یا میناگری هم معروف می باشد سابقه آن به بیش از 5 هزار سال برمی گردد که در آن زمان بر روی طلا و جواهرات انجام می شد. سپس با آشنایی بشر با فلزات، میناکاری بر روی برنج و مس و اخیرا در دوران معاصر بر روی سفال نیز انجام می گیرد.صنایع دستی میناکاری در اصفهان از زمان صفویه رونق بسیار زیادی گرفت و نقوش اسلامی مختلف جای نقوش اساطیری و باستانی را گرفتند. پس از آن دچار افول شد تا اینکه از حدود 5 دهه پیش با تأسیس کارگاه هایی توسط استاد شکرالله صنایع زاده و پرورش اساتید به نام و مشهور مختلف، میناکاری اصفهان احیا شد.


تحقیق در مورد صنایع دستی اصفهان میناکاری را به عنوان هنر برتر و اصیل این شهر مشخص کرده است و هنوز هم مرغوب ترین ظروف میناکاری صنایع دستی کشور در اصفهان پیدا می شود.تولیدات میناکاری صنایع دستی اصفهان امروزه بیشتر به شکل مینای نقاشی انجام می گیرد و مینای خانه بندی یا مینای سیمی رواج چندانی ندارد. حرفه میناکاری به حدی رونق پیدا کرده که توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی حتما از آنها به عنوان سوغات نفیس خریداری می کنند. حتی خانم های خانه دار با شرکت در دوره های آموزش میناکاری در اصفهان، روی آن به عنوان یک شغل خانگی پردرآمد و بسیار عالی حساب کرده اند.

میناکاری اصفهان


فروش صنایع دستی اصفهان

میناکاری در صنایع دستی اصفهان پرفروش ترین محصول شناخته می شود. بشقاب میناکاری صنایع دستی اصفهان در کنار گلدان نیز محبوب ترین محصول آن است که به شکل تکی و عمده به فروش می رسند.نوعی از میناکاری که در اصفهان رایج می باشد، میناکاری بر روی مس است که از آن ظروف مختلف و همچنین هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی می سازند. هدایای تبلیغاتی و تندیس ها مناسب سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی مختلف کشور است که به شکل عمده برای مقاصد بازاریابی خود خریداری می کنند.قیمت صنایع دستی اصفهان میناکاری نسبت به ارزش واقعی آنها بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا در خرید تک و عمده از توان خرید مشتریان عزیز خارج نباشد. با خرید محصولات میناکاری صنایع دستی اصفهان از کار و اشتغال بومی حمایت شده و فرهنگ شهرهای مختلف از این طریق منتقل می گردد و حتی زمینه مناسبتر و فعال تری برای صادرات آغاز خواهد شد.


خرید میناکاری برای مصارف شخصی با هدف تزئین منازل و محل کار می باشد که به دو شکل رومیزی همراه با پایه پلاستیکی مقاوم و دیوارکوب قابل تهیه است. حتی می توان ظروف میناکاری شده را با بسته بندی شیک و بسیار زیبا خریداری کرد و از آن به عنوان هدیه به عزیزان استفاده نمود.تندیس های میناکاری صنایع دستی اصفهان و هدایای تبلیغاتی در فروشگاه بازار مینا به شکل عمده قابل خریداری هستند که امکان سفارشی سازی محصولات و درج پلاک تبلیغاتی بر روی بدنه چوبی تندیس یا بسته بندی هدایای تبلیغاتی فراهم می شود. در خرید عمده محصولات میناکاری تخفیف های ویژه به همراه سفارش بسته بندی شیک و با کیفیت نیز در نظر گرفته شده است. میناکاری صنایع دستی اصفهان با قیمت و مرغوبیت بسیار عالی برای خرید عموم مشتریان.

  • نمایش : ۸۳۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی