فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری شهرضا {میناکاری روی سفال و میناکاری روی مس}

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری شهرضا یکی از شهرهای صنایع دستی بسیار فعال استان اصفهان است. در این شهرستان شهرک صنایع دستی به مساحت 20 هکتار راه اندازی شده و سالیانه هزاران نفر در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت می کنند. بسیاری از خانم های خانه دار از میناکاری به عنوان شغل خانگی با درآمد مناسب استفاده می کنند تا به امرار معاش بپردازند. هنر میناکاری اصفهان در شهرستان های استان اصفهان بصورت جدی دنبال می گردد. برخی از هم استانی ها به هنر میناکاری روی سفال و برخی به میناکاری روی مس علاقه بیشتری دارند. خرید دست سازهای ایرانی فارغ از شهر و استان برای علاقه مندان به صنایع دستی ارزش زیادی خواهد داشت.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری شهرضا

خرید میناکاری شهرضا

میناکاری شهرضا به لطف جریان داشتن کارگاه های مختلف صنایع دستی در این شهر و مراکز آموزشی از شهرهای مهم استان اصفهان در زمینه میناکاری است. شهرستان شهرضا کارگاه ها و مراکز آموزشی معتبر فنی و حرفه ای در سطح شهر و در طول سال با ظرفیت های مختلف برگزار می کند که در نهایتا افراد می توانند با قبولی مدرک بین المللی معتبر در این زمینه دریافت کنند. هنر میناکاری شهرضا به لطف وجود ده ها آموزشگاه آزاد که تعداد زیادی از آنها مربوط به آموزش تعداد زیادی از صنایع دستی از جمله میناکاری هستند، توانسته رشد و رونق بسیار خوبی داشته باشد. طبق گفته مسئولان این شهر، سالانه به کمک مراکز دولتی و خصوصی مختلف این شهر، 360 هزار ساعت آموزش برای 1250 نفر به شکل دوره های مختلف برگزار می گردد و بسترسازی دوره های آنلاین با توجه به شرایط کنونی نیز فراهم شده است.افرادی که در دوره های میناکاری شهرضا ثبت نام می کنند در دسته افراد مبتدی، متوسط و با تجربه تقسیم بندی می شوند و دوره های آموزشی براساس سطح مهارت اولیه انجام خواهد شد.


صنایع دستی شهرضا

با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم شهرضا در استان اصفهان (مهد صنایع دستی مخصوصا میناکاری) با هماهنگی و همکاری مسئولان مربوطه مخصوصا صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان، شهرک صنایع دستی کشور برای اولین بار افتتاح گردید.میناکاری بر روی مس و با رونق بیشتر و مهارت بالاتر به شکل میناکاری روی مس در شهرضا جریان دارد و حدود 4 سال پیش این شهرستان به عنوان شهر ملی سفال ایران ثبت گردید. با توجه به این مورد می توان انتظار داشت که در زمینه تولید و اشتغال زایی برای نیروی کار بومی و علاقه مندان به صنایع دستی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند که با توجه به صادرات فعال صنایع دستی و مخصوصا میناکاری، نیاز بازار داخلی و خارجی تا حد زیادی تأمین خواهد شد.میناکاری شهرضا در کنار شهرک صنایع دستی، به لطف وجود شرکت های مختلف و کارگاه های خصوصی وابسته به آنها نیز در حال چرخش و گذران دوران رونق و اوج خود به سر می برد. محصولات میناکاری روی سفال شهرستان شهرضا از لحاظ مرغوبیت و کیفیت با میناکاری روی سفال شهر لالجین همدان برابری می کند.

 

میناکاری اصفهان

هنر میناکاری اصفهان

پس از اینکه میناکاری توانست در دوره صفویه به اوج رونق و شکوه خود دست پیدا کند، بسیاری از شهرهای اصفهان نیز از این قضیه بی نصیب نماندند و افراد علاقه مند بسیاری در کنار اساتید مشهور میناکاری مشغول شدند و به فراگیری صنایع دستی پرداختند.در دوره معاصر نیز علاقه مندان به هنر و میناکاری در شهرهای مختلف به شرکت در دوره های آموزشی مخصوصا دوره های زیر نظر مراکز فنی و حرفه ای پرداخته اند. میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال طرفداران بسیار زیادی دارند. اکثر خانم های خانه دار در شهرضا از این فرصت استفاده کرده اند و با یادگیری این هنر از آن به عنوان یک شغل خانگی پردرآمد استفاده می کنند. هم اکنون این حرفه به عنوان یکی از مشاغل خانگی پردرآمد صنایع دستی و مشاغل آزاد محسوب می شود.فروشگاه بازار مینا در راستای حمایت از چنین هنرمندان شرافتمند و البته گمنام کشور، دست به خرید و فروش آثار هنری میناکاری خانم های خانه دار زده و در صورتی که با معیار و استانداردهای این مجموعه همخوانی داشته باشد این فرصت به خوبی فراهم گردیده است و نیاز نیست نگران پیدا کردن بازار فروش باشند.میناکاری شهرضا یکی از مراکز معتبر و بسیار فعال میناکاری در کشور از استان اصفهان است.

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

قلم زنی اصفهان

قلم زنی اصفهان

تندیس میناکاری

خرید تندیس

ترمه

خرید ترمه

فیروزه کوبی اصفهان

خرید فیروزه کوبی

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری اصفهان

ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری

مس و پرداز اصفهان

خرید مس و پرداز

نقره نما

خرید نقره نما

میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال

ظروف مسی

خرید ظروف مسی

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

  • نمایش : ۹۸۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی