فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری شاهین شیرازی بشقاب و گلدان میناکاری شاهین شیرازی

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری شاهین شیرازی یکی از صنایع دستی بسیار مرغوب، شکیل و بسیار زیبای ایران محسوب می شود. بشقاب و گلدان میناکاری شاهین شیرازی به صورت تکی و ست با طرح و نقش بسیار زیبا و ترکیبی از رنگ های شاد به فروش می رسند. از ظروف میناکاری استاد شاهین شیرازی می توان به عنوان هدیه به عزیزان، تزئینی برای دکوراسیون منزل و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده نمود.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری شاهین شیرازی

میناکاری شاهین شیرازی

میناکاری شاهین شیرازی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین اساتید صنایع دستی کشور شناخته شده است که در شهرهای مختلف از جمله تهران، اصفهان و شیراز فروش فوق العاده ای دارد.تخصص اولیه و اصلی استاد شاهین شیرازی، صنایع دستی میناکاری است. در حال حاضر یکی از برندهای بسیار مرغوب و زیبای میناکاری ایران، آثار ساخته دست استاد شاهین شیرازی هستند که کیفیت و مرغوبیت آنها پس از آثار استاد مرتضی اسماعیلی بی نظیر و بی بدیل می باشد. سبک نقاشی های گل و مرغ و نقوش ظریف از جمله شاخصه های میناکاری شاهین شیرازی هستند که ارزش هنری آن را چندین برابر کرده است.مس و پرداز شاهین شیرازی در ایران زبانزد خاص و عام است و با اختلاف زیاد در این زمینه یکه تازی می کند. مس و پرداز یا مس و نقاشی یا مس و مینا به سبک جدید میناکاری روی مس می گویند که ظرف مسی لعاب کاری نمی شود و نقاشی مستقیما بر روی بدنه مسی پیاده سازی می شود. در این بخش می خواهیم به دو اثر فاخر استاد شاهین شیرازی در زمینه میناکاری بپردازیم که توانسته با طراحی و نقاشی بسیار زیبا و بی نظیر و قیمت مناسب خود، به عنوان هدایای تبلیغاتی، کادوهای مناسبتی و تندیس های میناکاری شده فروش بسیار بالایی داشته باشند.


گلدان میناکاری شاهین شیرازی

گلدان میناکاری شاهین شیرازی تحفه ای ناقابل برای علاقه مندان به هنر میناکاری در کشور است. در ساخت این گلدان از ورقه مسی بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است. رنگ های شاد به شکل ترکیبی همراه با طرح های سنتی استفاده شده اند که بر روی پیکره ظرف مسی خودنمایی می کنند.
این گلدان با ارتفاع 25 سانتیمتر و البته سایزهای مختلف و طرح و نقوش متنوع توانسته برای استفاده به عنوان ظرف دکوری مناسب سلیقه های گوناگون باشد. استفاده از گلدان ها معمولا به صورت جفتی در دکوراسیون منزل استفاده می شوند و قرار دادن چند شاخه گل زیبایی مسحور کننده ای به آن می بخشد.
گلدان میناکاری شاهین شیرازی همراه با بسته بندی شیک و خاص، جلوه تکرار نشدنی به آن بخشیده که در بین محصولات صنایع دستی بسیار لوکس است. در خرید عمده این گلدان ها می توانید پلاک تبلیغاتی بر روی پکیج محصولات به صورت کاملا اختصاصی داشته باشید و به عنوان هدیه تبلیغاتی برای کسب و کارتان استفاده کنید.

میناکاری شیرازی


بشقاب میناکاری شاهین شیرازی

بشقاب میناکاری شاهین شیرازی در کنار گلدان میناکاری شده شاهین شیرازی یکی از محصولات پرفروشی است که ظرافت نقاشی و تنوع بالای طرح و نقوش آن را در کمتر محصول مشابهی می توان پیدا کرد.بشقاب میناکاری اثر دست استاد شاهین شیرازی با قطر 20 سانتیمتر قابلیت استفاده به عنوان وسیله دکوری در منزل یا محل کار و یا سرو خوراکی را دارد. ضمنا می توانید در خرید عمده از قابلیت درج پلاک تبلیغاتی منحصربفرد بر روی پکیج و بسته بندی بهره مند شوید و با تخفیف ویژه خریداری کنید.در ساخت بشقاب های میناکاری شاهین شیرازی از بهترین و مرغوبترین ورقه مسی استفاده شده و لعاب بسیار با کیفیت به کار رفته تا نتیجه حرارت دهی در کوره زمینه بسیار خوبی برای رنگ آمیزی و سایر مراحل ایجاد کند. شما عزیزان می توانید با هر نوع استفاده ای، ست بشقاب و گلدان میناکاری شاهین شیرازی را تهیه کنید.


بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی کشور برای تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس از ست بشقاب و گلدان میناکاری شاهین شیرازی به همراه درج پلاک استفاده می کنند. حتی خرید ست بشقاب و گلدان میناکاری برای تزئین منزل یا هدیه دادن به دوستان نیز با قیمت بسیار مناسب، گزینه مناسبی به شمار می رود.ضمانت آثار میناکاری استاد شاهین شیرازی، سابقه کاری زیاد و شهرت و اعتبار ایشان است. فروشگاه بازار مینا عرضه کننده محصولات اصل و اورجینال میناکاری شاهین شیرازی با بهترین قیمت همراه با تخفیف های ویژه در خرید عمده است که تمامی محصولات با ضمانت کیفیت و اصالت به فروش می رسند. میناکاری شاهین شیرازی با قیمت مناسب و مرغوبیت و کیفیت بسیار بالا برای هنردوستان کشورمان در نظر گرفته شده است.

 

  • نمایش : ۱۰۵۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی