فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری سفره هفت سین میناکاری اصفهان و صنایع دستی ایرانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

ظروف میناکاری سفره هفت سین با زیرساخت مسی و سفالی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند. هر سال موقع جشن باستانی نوروز، بسیاری از خانم های خانه دار برای چیدمان جدید سفره هفت سین خود به سراغ ظروف میناکاری شده می روند که به دلیل تنوع بالا و حتی فروش به شکل ست کامل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. فروشگاه بازار مینا مشتریان دائمی برای سفره هفت سین دارد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری اصفهان

تزئینات سال جدید با ظروف میناکاری سفره هفت سین

میناکاری سفره هفت سین با ظروفی که مزین به این هنر چند هزار ساله و اصیل ایرانی هستند ترکیب بسیار هوشمندانه و بی نظیری است. نوروز بزرگترین جشن باستانی ایرانیان تا به امروزه می باشد و در این موقع سال ایرانیان دور یکدیگر جمع می شوند تا شروع شدن فصل بهار و زنده شدن طبیعت را جشن بگیرند. در این ایام رسم و رسوم های مختلفی وجود دارد و چیدن سفره هفت سین مهمترین آنهاست.خانم های با سلیقه و طرفدار استفاده از ظروف شیک و زیبا هر سال برای سفره هفت سین خانواده خود سنگ تمام می گذارند تا لحظاتی زیبا و به یاد ماندنی در ذهن همه نقش ببندد. سفره هفت سین میناکاری شده یکی از آنهاست که با طرح و نقوش و رنگ های سنتی و اصیل ایرانی، زیبایی و اصالت بسیار بیشتری به سفره هفت سین همیشگی و سنتی خانواده ها می بخشد.

سفره هفت سین میناکاری

سفره هفت سین میناکاری روی سفال یکی از مدل های بسیار زیبا و با قیمت کاملا مناسبی است که خانم ها می توانند با صرف هزینه اندک، تمامی ظروف مورد نیاز خود را به شکل یکجا خریداری کنند. بشقاب میناکاری سفره هفت سین به همراه سایر ظروف، آینه و شمعدان زیبایی سفره شما را چندین برابر خواهد کرد و حتی برای گرفتن عکس یادگیری با مدل سفره هفت سین میناکاری بسیار مناسب هستند.چیدمان سفره هفت سین با میناکاری به شکل ست و مجموعه کامل می باشد و می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. آینه میناکاری شده با رنگبندی بسیار زیبا و طرح های اسلیمی، ختایی و غیره به درخواست شما، در کنار دو عدد شمعدان میناکاری بخش زیبای سفره شما خواهند بود.

 

میناکاری اصفهان


سفره هفت سین با ظروف میناکاری مثل جام میناکاری شده برای قرار دادن هفت جزء یا «سین» سفره هفت سین عید نوروز یعنی سیب، سکه، سنجد، سمنو، سیر، سماق و سایر موارد گزینه بسیار مناسبی می باشد. حتی می توانید از کاسه میناکاری شده برای قرار دادن آجیل استفاده کرده و به تزئین سفره هفت سین میناکاری بپردازید. گاهی اوقات در سفره هفت سین علاوه بر سیب از میوه های دیگر نیز استفاده می شود که در این صورت کاسه و بشقاب یا ظرف میوه خوری پایه دار به عنوان ظروف میناکاری سفره هفت سین بسیار زیباست. اگر شما هم موقع تزئین و چیدمان سفره هفت سین از گل سمبل استفاده می کنید و به دنبال ظرف مناسب و خیلی شیک برای آن می گردید، خرید گلدان یا سمبلدان میناکاری را پیشنهاد می کنیم.در سفره هفت سین گاهی اوقات از گز، شکلات و شیرینی هم استفاده می شود که در این صورت فروشگاه بازار مینا خرید گزخوری، شیرینی خوری و شیرینی خوری دو طبقه میناکاری را به شما توصیه می کند.

قیمت سفره هفت سین میناکاری

قیمت سفره هفت سین میناکاری بر روی مس بالاتر از نوع سفالی است و این مورد کاملا به انتخاب و بودجه شما بستگی دارد. ضمنا قیمت سفره هفت سین میناکاری شده مجموع قیمت 6 ظرف، آینه و دو شمعدان می باشد و چنانچه مایل باشید ظروف دیگری هم خریداری کنید به قیمت کل اضافه خواهد شد.
ظروف میناکاری سفره هفت سین تنوع بسیار بالایی دارند و همین باعث شده تا خانم هایی که به دنبال تغییر و تنوع در سبک سنتی و هنر اصیل ایرانی داشته باشند، این مدل سفره هفت سین برایشان جذابیت بسیار زیادی پیدا کند.در فروشگاه بازار مینا می توانید مرغوبترین ظروف میناکاری سفره هفت سین را با قیمت مناسب خریداری کنید. ارسال فوری با امکان ثبت سفارش 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل و برخورداری از مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و تضمین اصالت و مرغوبیت کالا تنها بخشی از مزایای خرید از فروشگاه می باشد. ظروف میناکاری سفره هفت سین با زیرساخت سفالی و مسی زیبا برای هنردوستان ایرانی.

  • نمایش : ۹۷۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی