فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری روی مس با نقاشی استادکاران برجسته اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

 

تماس با واحد فروش

 

 

نقاشی طرح های مختلف بر روی ظروف میناکاری (Vitreous enamel (minakari توسط اساتید مختلفی صورت می گیرید. بسیاری از این اساتید با صرف زمان زیاد آثار زیبایی خلق می کنند. البته برخی از این هنرمندان برای جامعه هنری کشورمان شناخته شده هستند. آثار هنرمندان شناخته شده با امضای انها گرانتر از آثار معمول تجاری بازار است.

 

 

 

قیمت مینا کاری

 

تلفیق هنر میناکاری با هنرهای دستی دیگر مانند هنر برش چوب یا هنر ملیله کاری می تواند به آثار بسیار زیبایی بانجامد. معمولا داشتن قاب و جعبه از نقاط مثبت تولید آثار هنری و صنایع دستی است چرا که بهتر قابل حمل و هدیه دادن به دیگران است. قاب های میناکاری با تنوع بسیار زیاد خود می تواند پاسخگوی سلیقه های مختلف شما هنردوستان عزیز باشد.

 

 

میناکاری مس

 

 

نقاشی پرداز توسط هنرمندان خبره تر بر روی ظروف مینا انجام می گردد. استادکاران با تجربه ظروف زیبایی از هنر نگارگری خطایی , و پرداز تولید می کنند. اصفهان با پیشینه بسیار قوی در زمینه میناکاری هنرمندان زیادی را آموزش داده و استادان بزرگی هم اکنون از دامان هنرمندان قدیم مشغول به فعالیت هستند.

 

 

خرید میناکاری در تهران

 

 

میناکاری خانه بندی و میناکاری نقاشی از جمله معروف ترین شاخه های این هنر می باشند. درجه حرارت برای کوره ظروف میناکاری با توجه به موارد مختلفی مانند رنگ و لعاب استفاده شده و همچنین زیرساخت آن می تواند متفاوت باشد. که این امر تاثیر بسیار زیادی در کیفیت تولید دارد. تمامی این اطلاعات بواسطه تجربه چندین ساله استادان مجرب بدست می آید.

 

 

خرید عمده میناکاری

 

 

حمایت از صنایع دستی کشور و حمایت از استادان این حرفه می تواند انگیزه ایی برای توسعه بیشتر هنرهای دستی ایرانی باشد. ساخت بشقاب میناکاری، گلدان میناکاری، کاسه و قدح میناکاری، قابهای عکس میناکاری وت ابلوهای مینا از سری محصولات مورد پسند مشتریان است که با فرهنگ سازی صحیح می تواند جایگزین بسیار خوبی برای محصولات لوکس خارجی باشد.

 

 

 

قیمت خرید میناکاری

 

 

 

 

 

 

 

فیلم میناکاری

 

  • نمایش : ۸۹۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی