فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری روی فلز مس و هنر اصیل ایرانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری روی فلز یکی از گرانبهاترین هنرهایی است که کمتر کسی می تواند به آن پی ببرد. میناکاری روی مس ، طلا، برنج یکی از شناخته شده ترین هنرها است که رو به روز ارزش این هنر بر همگان آشکار می شود. میناکاری در همه کشورهای جهان وجود دارد و این هنر ارزشمند هر روز گسترش می یابد. سبک جدیدی از صنایع، شیمی و هنر است که باعث شده تا فلزات شکل داده و به شاهکاری خالص تبدیل شوند. امروزه می توان آثار میناکاری را به راحتی درست کرد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری روی فلز

میناکاری روی فلز

میناکاری با آثار نقاشی متفاوت هستند و هرگز نمی توان این دو را باهم مقایسه کرد. رنگ هایی که برای میناکاری استفاده می شوند روغنی و ساده نیستند بلکه اکسید فلزی مخلوط با مواد شیشه ای هستند که باعث جلا و شفافیت فلزات می شوند. امروزه به هر کجا که نگاه کنید می توانید این آثار گرانبها و ارزشمند را ملاحظه کنید. گاهی اوقات به عنوان کاسه و بشقاب و قاشق و چنگال در آشپزخانه و گاهی اوقات به صورت تابلوهای ارزشمندی بر روی دیوار خودنمایی می کنند و تقریبا می توان گفت که در همه اماکن تجاری و مسکونی به فراوانی یافت می شوند. زمانی که میناکاری با سایر هنرهایی مانند تذهیب و خاتم کاری ترکیب می شود آثار ارزشمندی بوجود می آیند که نمی توان نظیر آن ها را در جای دیگری یافت. شما می توانید در خیلی از جاها و اماکن این آثار ارزشمند را شاهد باشید که گاهی اوقات حتی علی رغم میل مشتریان، به فروش نمی رسند و به عنوان یک وسیله تزئینی در گوشه اتاق یا سالنی خودنمایی می کنند. آثار میناکاری شده بسیار ارزشمند و گرانبها هستند.


نحوه ساخت آثار روی فلز

سیم های فلزی مهم ترین وسیله برای ایجاد میناکاری هستند. هنرمند خطوط با سیم روی فلز ترسیم می کند و بهتر است که سیم ها را به گونه ای استفاده کند که روی فلز باقی بمانند. با لحیم کاری یا با این هنر می توان محل سیم ها را محکم کرد. بعد از محکم شدن می توان رنگ آمیزی را شروع کرد. بعد از این که نقاشی به پایان رسید، حالا نوبت به پخت قطعه می رسد. از آن جایی که سیم ها ممکن است قبل از رنگ پخته شوند به همین دلیل قطعه را با مینای بی رنگ و شیشه ای می پوشانند. البته این روش در دوران قدیم استفاده می شد و امروزه فقط قطعه مورد نظر با رنگ های مینا، رنگ آمیزی می شود.

 

میناکاری روی فلز


ظروف میناکاری شده

اگرچه میناکاری با خاتم کاری ترکیب می شود ولی می توان خیلی راحت آثار میناکاری شده را تشخیص داد. برای انجام این کار لازم است که پایه فلزی را بررسی کنید هر چقدر که پایه فلزی بادوام تر باشد به همان اندازه آثر میناکاری شده بادوام تر است. نباید قسمتی از کار به رنگ سفید باشد که در این صورت مشخص می شود که یک اثر بی کیفیت است. محصولات بازار مینا، خاص و ویژه برای هم وطنان.شرکت بازار مینا ، این نوع محصولات را با دقت هر چه تمام تر تهیه کرده و به عموم هم وطنان عرضه می کند و محصولات میناکاری شده این شرکت به قدری با کیفیت است که به طور یقین دوست خواهید داشت که از این آثار در منزل و محل کار خود داشته باشید.میناکاری روی فلز یکی از گرانبهاترین هنرهایی است که علی رغم گذشت سالیان متمادی همچنان استفاده می شوند. سبک جدیدی از شیمی، صنایع و هنر است که باعث شده تا فلزات بیروح به نظر نرسند. امروزه این آثار را می توان در هر جایی یافت و نحوه ساخت این آثار به مرور زمان تغییر کرده و راحت تر شده است.

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

قلم زنی اصفهان

قلم زنی اصفهان

تندیس میناکاری

خرید تندیس

ترمه

خرید ترمه

فیروزه کوبی اصفهان

خرید فیروزه کوبی

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری اصفهان

ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری

مس و پرداز اصفهان

خرید مس و پرداز

نقره نما

خرید نقره نما

میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال

ظروف مسی

خرید ظروف مسی

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

  • نمایش : ۹۶۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی