فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری در اراک هنری کاملا شناخته شده

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری در اراک در کنار سایر صنایع دستی این کشور که به بیش از 100 نوع می رسد محبوبیت و فروش بسیار بالایی دارد. به همین دلیل مراکز آموزش میناکاری در اراک زیر نظر اساتید مجرب بسیار متعدد بوده و هنرمندان زیادی را به سمت خود جلب می کنند. سازمان و ارگان های مختلف کشور نیز برای خرید هدایای تبلیغاتی و تندیس ها، نوع میناکاری شده را ترجیح می دهند. خرید میناکاری اصفهان در اراک و کلیه شهرهای استان مرکزی از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری در اراک

 

هنر میناکاری اراک

میناکاری در اراک و استان مرکزی محبوبیت بسیار زیادی دارد که به خاطر آشنایی عمیق و طولانی مردم این شهر با صنایع دستی است. طبق آمار موثق ارائه شده، حدود 350 نوع رشته صنایع دستی در ایران وجود دارد که از این بین 110 نوع فقط در استان مرکزی و شهر اراک فعال می باشد. میناکاری اراک در کنار سایر صنایع دستی این شهر و استان مرکزی مثل چرم، گلیم بافی، گیوه بافی، مروارید بافی، سفالگری، منبت کاری، معرق کاری، طلاکوبی، سنگ تراشی، قلم زنی، نقره کوبی و غیره محبوبیت بسیار بالایی دارد و از این طریق فروش خوبی کسب کرده است. ضمنا بد نیست بدانید که میناکاری در اراک به دو صورت میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال انجام می شود. البته مرغوبترین و بهترین نوع میناکاری روی سفال متعلق به شهر لالجین همدان است، با این حال هنرمندان اراکی نیز در این زمینه تبحر خاصی دارند.

 

خرید عمده میناکاری اراک


خرید ظروف میناکاری شده در اراک محدود به مصارف شخصی و خانگی جهت استفاده و یا کاربرد تزئیناتی و دکوراتیو نیست. خرید محصولات میناکاری در اراک شامل خرید عمده میناکاری توسط سازمان و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی کشور نیز هست. سازمان های مختلف هدایای تبلیغاتی و تندیس های میناکاری شده را به فرم های مختلف و با طرح های مناسبی و بازاریابی خریداری می کنند که با خرید عمده از تخفیف ویژه نیز برخوردار می شوند. ضمنا خرید عمده میناکاری در اراک شامل سفارشی سازی محصولات و ثبت برند و لوگو تجاری نیز هست که این امکان فقط در فروشگاه بازار مینا قابل مشاهده است.


آموزش میناکاری در اراک

با توجه به محبوبیت و فروش بسیار خوب میناکاری، زنان خانه دار و حتی شاغلی که به هنر صنایع دستی علاقه مند هستند و قصد دارند از یک کار با تنوع بالا در منزل کسب درآمد کنند، به سمت یادگیری میناکاری رفته اند. با شرکت در کلاس های آموزش میناکاری در اراک زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای می توان اصول میناکاری را به شکل تئوری و عملی آموزش دید و پس از آن به این حرفه پردرآمد و بسیار محبوب در خانه مشغول شد.فروشگاه بازار مینا نیز از خانم های خانه دار و کلیه کسانی که در منزل با ذوق هنری خود اقدام به تولید محصولات میناکاری می کنند، حمایت خاص خود را دارد. فروشگاه بازار مینا به عنوان معتبرترین فروشگاه آنلاین صنایع دستی کشور از جمله در اراک، کلیه محصولاتی که در منازل تولید شده اند و کیفیت آنها در حد استانداردهای تعیین شده باشد می توانند در این فروشگاه عرضه شوند.کارشناسان و اساتید میناکاری مجموعه بازار مینا محصولات و ظروف میناکاری شده را بررسی می کنند و انواع با کیفیت در فروشگاه به فروش خواهند رسید. 


فروش عمده میناکاری

فروشگاه بازار مینا در اصفهان این امکان را فراهم کرده تا علاقه مندان به میناکاری از هر جای کشور از جمله شهر فعال صنایع دستی یعنی اراک، سفارش عمده خرید ظروف میناکاری را ثبت کنند. سازمان های مختلف با ثبت سفارش خرید عمده می توانند از تخفیف های ویژه و سفارشی سازی محصول بهره مند شوند. 
در سفارشی سازی محصولات امکان درج نشان تجاری و پلاک بر روی تندیس های میناکاری شده در انواع مختلف و همچنین هدایای تبلیغاتی گوناگون وجود دارد. برای خرید میناکاری در اراک باید فروشگاه معتبر شناسایی کنید تا در ازای مبلغ پرداخت شده، ظروف بسیار با کیفیت و مرغوب و شناسنامه دار تحویل بگیرید. فروشگاه بازار مینا به عنوان معتبرترین فروشگاه صنایع دستی کشور در خدمت شما عزیزان است. میناکاری در اراک یکی از محبوبترین و رایج ترین صنایع دستی این شهر در استان مرکزی است.

  • نمایش : ۹۰۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی