فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری حرفه ای میناکاری اصفهان با نقوش ریز و پرکار

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری حرفه ای که اکنون به یک رشته تحصیلی و دوره آموزشی در فنی و حرفه ای و آموزشگاه های خصوصی کشور تبدیل شده، به میناکاری های مرغوب و با کیفیت، دارای نقوش ریز و پرکار و رنگ آمیزی عالی گفته می شود. این نوع میناکاری برای بسیاری از خانم های خانه دار تبدیل به منبع درآمد نیز شده است.میناکاری حرفه ای از چندین جنبه و فاکتور نسبت به میناکاری ابتدایی متمایز می شود و در واقع نوعی از میناکاری اصفهان است که اکثر زنان خانه دار با شرکت در کارگاه های آموزشی معتبر سراسر کشور با فراگیری آن می توانند کسب درآمد کنند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

خرید میناکاری اصفهان

میناکاری حرفه ای حتی در سال های اخیر تبدیل به یک رشته تحصیل در آموزشگاه های فنی و حرفه ای شده است (میناکاری فنی و حرفه ای). در حال حاضر آموزش میناکاری فنی حرفه ای اصفهان و آموزش میناکاری فنی حرفه ای تهران از معتبرترین مراکز آموزشی کشور هستند که در نهایت پس از اتمام دوره آزمون تئوری و عملی گرفته شده و مدرک پایان دوره معتبر برای سراسر کشور اعطا می گردد.میناکاری به شکل حرفه ای به نوعی از میناکاری گفته می شود که ترکیبی از فرم قدیمی آن و سلایق و علاقه های امروزی است تا علاقه مندان به هنر و صنایع دستی را به سمت خود جلب کند در عین حال که جنبه کاربردی و مصرفی خود را حفظ کرده و با زیبایی بسیار زیاد و ارزش هنری بالا، جایگاه تاریخی و اصیل خود را نیز حفظ کرده است.

 

میناکاری حرفه ایی


میناکاری اسماعیلی

در حال حاضر حرفه ای ترین و پیشرفته ترین نوع میناکاری کشور توسط استاد مرتضی اسماعیلی و شاگردان ایشان انجام می گیرد. این نوع میناکاری با بهره گیری از طرح و نقوش بسیار خاص، پرکار و به فرم ریز توجه بسیاری از علاقه مندان به هنر میناکاری و حتی سایر اساتید این رشته را به سمت خود جلب کرده است. استاد مرتضی اسماعیلی به طور کاملا حرفه ای از همان سنین پایین تا به امروز در این حرفه مشغول به بوده و به نوعی پدر هنر میناکاری اصفهان شناخته می شوند.میناکاری حرفه ای علاوه بر نوع طرح و نقوش و ریز و پرکار بودن به کیفیت کار نیز شناخته شده است. وقتی شما به کارهای میناکاری مبتدی و سطح پایین نگاه می اندازید متوجه می شوید که طرح و نقوش و رنگ آمیزی ها با دقت زیادی انجام نشده اند و آن طور که باید به دل نمی نشینند.در حالیکه میناکاری های حرفه ای به قدری با کیفیت هستند و از ارزش هنری و خرید بالایی برخوردار می باشند که از آنها انواع تندیس میناکاری، هدایای تبلیغاتی و شاخه های دیگر خلق می شوند که یقینا اگر چنین کیفیتی نداشت تا این حد مورد استقبال قرار نمی گرفتند.

 

میناکاری پیشرفته


توجه داشته باشند که میناکاری اگر به طور حرفه ای انجام شود مرغوبیت بسیار زیادی دارد و اینجاست که باید بتوانید میناکاری مرغوب و اصل را از نوع بی کیفیت تشخیص دهید. ظروف میناکاری شده روی مس که وزن ظرف با اندازه آن تناسب دارد، نشانه در هم رفتگی رنگ ها در آن به چشم نمی خورد، لبه ها ظرف پریدگی ندارد و روی ظرف حالت برآمدگی (صفحه مینایی آبله گون) ندارد، قطعا حرفه ای کار شده است و مرغوبیت بالایی دارد.فروشگاه بازار مینا با در اختیار داشتن کارگاه های اختصاصی زیر نظر اساتید برتر میناکاری کشور و عرضه مستقیم از تولید به دست مصرف کننده هم کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود را تضمین می کند و هم اینکه با حذف افراد واسطه میناکاری حرفه ای و مرغوب با قیمت مناسب عرضه می دارد.میناکاری حرفه ای با زیبایی بسیار زیاد و ارزش هنری بالا نگین صنایع دستی ایران است.

  • نمایش : ۸۹۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی