فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری تبریز هنری برای تمام سلیقه ها

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری تبریز یکی از صنایع دستی پرطرفدار این استان در طی سالیان اخیر بوده به نحوی که تولیدات مختلف از جمله ظروف میناکاری، تندیس و هدایای تبلیغاتی رونق بسیار خاصی گرفته است. آموزش میناکاری در تبریز در کنار سایر صنایع دستی توانسته رونق خاصی پیدا کند. هم اکنون شهر تبریز به عنوان مشتریان اصلی فروشگاه صنایع دستی ایران محسوب می شوند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری در تبریز

هنر میناکاری تبریز

میناکاری تبریز هنری از صنایع دستی این کلان شهر بسیار بزرگ و هنرپرور ایران است که توانسته در طی سالیان اخیر جایگاه بسیار خوبی در بین سایر هنرهای صنایع دستی ریشه دار این خطه کسب کند. طبیعتا در شهر تبریز که هنرهای دستی یا صنایع دستی مختلفی مثل چرم سازی، قالی بافی و ساخت تابلو فرش، ورنی بافی، گلیم بافی، سفال و سرامیک، قلمزنی (قلم زنی) و نگارگری، معرق کاری، منبت کاری و غیره پرورش یافته اند به رونق، جلال و شکوه امروزی رسیده اند، میناکاری نیز از استقبال خوبی برخوردار می شود و روز به روز به تعداد علاقه مندان آن افزوده خواهد شد.

 

خرید میناکاری در تبریز

میناکاری تبریز در بین مردم با فرهنگ و هنر دوست مخصوصا هنرهای صنایع دستی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. همین نگاه مثبت و انتقال آموزش ها از مهد میناکاری روی مس یعنی اصفهان و میناکاری روی سفال یعنی همدان باعث شده تا این رونق و سودآوری وارد شهر تبریز گردد.میناکاری در تبریز نه تنها باعث شده هنرمندان و اساتید آن از طرح و نقش های بومی این منطقه استفاده کنند بلکه تنوع تولیدات میناکاری نیز بیشتر گردد. حتی امروزه نه تنها فقط ظروف میناکاری شده بلکه تندیس های میناکاری و هدایای تبلیغاتی هم در تبریز تولید می گردند و سازمان های خصوصی و دولتی کشور مشتریان دائمی آن محسوب می شوند.

 

میناکاری تبریز

میناکاری در تبریز

ضمنا بد نیست بدانید اکثر کسانی که همیشه عاشق تغییر دکوراسیون منزل هستند ولی به هر دلیلی موفق نمی شوند، هزینه زیاد تغییر دکوراسیون و خرید لوازم لوکس یا مدرن جدید می باشد. اما ظروف میناکاری تبریز با طرح و نقش های بسیار زیبا و الهام گرفته از این شهر و قیمت عالی این مشکل را رفع کرده اند تا با صرف هزینه بسیار کمتر دکوراسیون منزل را هم تغییر داده باشند.آموزش میناکاری در تبریز به صورت رایگان با شرکت در کارگاه های آموزشی دولتی.در انتهای سال 98 میناکاری تبریز با طرح جدید مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی جان تازه ای گرفت و فرصت برای یادگیری رایگان صنایع دستی میناکاری به همراه سایر انواع صنایع دستی ایران فراهم گردید با این هدف که صنایع دستی بومی کشور احیاء شود و توسعه پیدا کند و در کنار آن اشتغالزایی عظیمی صورت بگیرد. در مجموع قرار شد 400 نفر هنرمند جدید در 4 شهر پرورش ببینید.

 

قیمت میناکاری تبریز

به همین دلیل شهر تبریز به عنوان اولین شهری عنوان گردید که به آموزش میناکاری تبریز به 400 نفر به شکل آنلاین در یکی از 4 شهر مشخص شده می پردازد. با این کار انتقال هنر میناکاری اصفهان به شهر تبریز بیشتر و بهتر انجام می گیرد.از طرفی کارگاه های آموزشی بسیاری برای میناکاری تبریز برگزار می شوند که در آن با حضور اساتید برجسته میناکاری دوره های مختلف تئوری و عملی به هنرمندان و علاقه مندان آموزش داده می شوند و در نهایت نیز مدرک معتبر اعطا می گردد. در حال حاضر میناکاری تبریز پس از اصفهان، همدان، شیراز و تهران، فروش بالایی را رقم زده است که با توجه به وجود صنایع دستی مختلف در این شهر دور از انتظار هم نیست.میناکاری تبریز با جایگاه ارزشمند در بین مردم هنردوست این شهر است.

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

 

فروشگاه صنایع دستی

فروشگاه صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری اسماعیلی

میناکاری اسماعیلی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

میناکاری تهران

میناکاری تهران

میناکاری شیراز

میناکاری شیراز

صنایع دستی

صنایع دستی

صنایع دستی تهران

صنایع دستی تهران

فروش عمده میناکاری

فروش عمده میناکاری

تابلو میناکاری

تابلو میناکاری

بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری

گلدان میناکاری

گلدان میناکاری

 

  • نمایش : ۹۷۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی