فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری انگشتر زیورآلات صنایع دستی اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری انگشتر بر روی زمینه های مسی، برنجی و حتی به شکل سفارشی بر روی نقره و طلا انجام می شود. این نوع زیورآلات میناکاری به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح، نقش و رنگ آمیزی برای طرفداران مد و فشن که هر بار یک نوع تیپ خاص را انتخاب می کنند گزینه بسیار مناسبتر و مقرون به صرفه تری می باشد.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

انگشتر

میناکاری انگشتر

میناکاری انگشتر در دنیای مد و فشن امروزی، بازگشت به دوران اولیه پدید آمدن هنر میناکاری است که امروزه به دلیل کیفیت ساخت بالا، ماندگاری زیاد و تنوع بی نظیر در طرح، مدل و رنگ آمیزی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است مخصوصا کسانی که می خواهند با هزینه کمتر، در هر مناسبتی تیپ خاصی داشته باشند و اکسسوری های جذاب و چشم نواز استفاده کنند. در فروشگاه صنایع دستی اصفهان می توانید بهترین محصولات هنری را مشاهده کرده و سفارش دهید.انگشتر میناکاری شده که از جنس طلا باشد و به عنوان جواهرات ارزشمند بر روی آن میناکاری صورت گرفته، از عیار پایین با قیمت مناسب تا عیار بالا با قیمت های زیاد در بازار وجود دارند. قطعا ترکیب هنر میناکاری و طلای ارزشمند در این نوع جواهرات که در کل قیمت مناسبتری ایجاد کرده عامل اصلی در جذب این همه مخاطب بوده است.


انگشتر طلای میناکاری

میناکاری انگشتر فقط بر روی زمینه ای از جنس طلا انجام نمی شود بلکه انگشترهای میناکاری شده از جنس مس و برنج نیز داریم که اتفاقا کیفیت بسیار مناسبی هم دارند و با قیمت عالی خود فروش خوبی هم کسب کرده اند. اما برای کسانی که عاشق جواهرآلات از نوع طلا هستند، انگشتر طلای میناکاری شده گزینه مناسبتری می باشد، ضمن اینکه به دلیل واکنش ناپذیری ذاتی طلا با هر نوع ماده ای، ماندگاری آن بسیار بیشتر است و هیچ آسیبی نمی بیند.
امروزه انگشتر زنانه میناکاری و انگشتر مردانه میناکاری شده با قیمت های عالی و طرح و رنگ بی نظیر در بازار به فروش می رسند. به حدی این تنوع بالاست که خانم ها می توانند انگشتر میناکاری شده خود را با هر نوع تیپ و لباسی ست کنند و همیشه ظاهری خاص داشته باشند.

 

گردنبند میناکاری


ساخت انگشتر میناکاری

میناکاری انگشتر بیشتر به شکل میناکاری خانه بندی است که امروزه جای خود را به تقریبا به میناکاری نقاشی در این زمینه داده است. میناکاری که روی انگشترها انجام می شود بیشتر زمینه نقره ای دارند ولی به صورت سفارشی می توان روی طلا نیز انجام داد.میناکاری جواهراتی مثل انگشتر به دو روش میناکاری سرد و گرم انجام می گیرد. در میناکاری سرد از کوره استفاده نمی شود و لایه رنگی با ضخامت مدنظر استاد سازنده روی جواهر قرار می گیرد که چون تقارن و یک رنگ بودن بخش های مشابه بسیار اهمیت دارد، دقت زیادی را می طلبد به همین دلیل ارزش هنری بالایی دارند. سپس برای خشک شدن رنگ و قرارگیری آن بر روی انگشتر از سخت کننده یا هاردنر مخصوص استفاده می شود که ضمن انجام کار، سرعت نیز باید در حد مناسبی باشد چرا که رنگ زود خشک خواهد شد و امکان تغییر آن از بین خواهد رفت.


بعد از تثبیت لعاب از رنگ های با کیفیت برای رنگ آمیزی طرح ها استفاده می شود تا میناکاری انگشتر تکمیل گردد. پس از آن با گذشت زمان 48 ساعت کار به اتمام می رسد. این روش ساخت میناکاری انگشتر نیازی به ابزار خاص یا حرارت دهی در کوره ندارد.میناکاری گرم روش پیچیده تری برای ساخت جواهرات میناکاری شده مثل میناکاری انگشتر است. در این روش از پودر رنگ مرغوب و ترکیب با آن، محلول با فرم کشسانی و غلیظ دارد تشکیل می گردد تا برای رنگ آمیزی طرح ها استفاده شود. حرارت دهی در کوره با دمای بین 700 تا 900 درجه و تکرار این پروسه تا 20 بار و بیشتر از سختی های این روش است تا استادکار مطمئن شود، رنگ های بکار رفته قوام و پایداری، شفافیت و براقی لازم را دارند.


قیمت انگشتر میناکاری

میناکاری انگشتر حتی بر روی جواهراتی مثل نقره و طلا قیمت بسیار مناسبتری نسبت به طلا یا نقره خالص دارند ولی با طرح و نقش و رنگ آمیزی بسیار متنوع برای شیک پوشان و طرفداران دائمی مد بسیار مناسبتر است. البته امروزه میناکاری بر روی نقره و طلا سفارشی است و بیشتر اوقات، میناکاری انگشتر بر روی زمینه مسی انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت انگشتر میناکاری با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. میناکاری انگشتر با طرح های بسیار زیبا برای خانم های شیک پوش.

  • نمایش : ۹۸۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی