فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری اصفهان قیمت ارزان و با کیفیت

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

 

میناکاری اصفهان با قدمتی چندین هزار ساله و کیفیت و زیبایی بی نظیر خود توانسته به یکی از بهترین هنرهای صنایع دستی ایران تبدیل شود که هم اکنون در فروشگاه بازار مینا با تنوع بی شمار در رنگ، طرح، اندازه، نوع جنس ظرف و نقوش همراه با بسته بندی شکیل خدمت مشتریان عزیز عرضه می گردد که بخاطر داشتن قیمتی ارزان و کیفیت بالا گزینه ی عالی برای مناسبت های گوناگون است.

 

میناکاری اصفهان، نماد اصالت و کیفیت هنر ایرانی

زیبایی و شگفت انگیزی میناکاری اصفهان مربوط به دوران جدید امروزی نیست و قدمت آن به چندین هزار سال پیش باز می گردد که تا به امروز توانسته با پیشرفت ها و نوآوری های جدید زبانزد خاص و عام باشد. در میناکاری، ظروف خام مسی و یا سفالی مزین به نقش و نگار و رنگ های نسوز میناکاری می شوند که به کمک آتش تثبیت می گردند و به همین دلیل است که میناکاری اصفهان یعنی هنر تلفیقی از آتش و خاک.

 

 

 

میناکاری اصفهان

 

میناکاری اصفهان که توسط فروشگاه بازار مینا در بالاترین سطح کیفی و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد، در چندین طرح، نقش، رنگ، نوع ظروف، زیر ساخت های متنوع و اندازه های گوناگون به فروش می رسند که قطعا چشم هر بیننده ای از این همه زیبایی و تنوع مات و مبهوت خواهد شد. در واقع همین عوامل هستند که بر قیمت نهایی و ارزش میناکاری اصفهان تأثیرگذار هستند. میناکاری اصفهان امروزه در طرح و نقش های گوناگونی مانند اسلیمی، ختایی، گل و مرغ، ابنیه و غیره صورت می پذیرد که با ظروف مسی شفافیت و نمود بسیار بیشتری نسبت به نوع سفالی خواهد داشت هر چند نوع سفالی نیز یادآور حس فراموش نشدنی نوستالژیکی است که آن را به آشنای دیروز و امروز تبدیل کرده است.

 

 

 

قیمت میناکاری اصفهان

 

 

 

 

نوع ظروف میناکاری اصفهان نیز شامل گلدان، قندان، بشقاب، ساعت، تندیس، قاب، لیوان و غیره است که سبب شده با تنوع در زیر ساخت آن یعنی مسی و سفالی، تنوع بی نظیری پیدا کند، که البته همه ی این کالاها در فروشگاه بازار مینا با قیمتی ارزان و با حفظ کیفیت موجود هستند. همچنین می توانید از تنوع سایز این ظروف نیز استفاده کرده و با توجه به مناسب یا مصرف شخصی، نوع مناسب تر را انتخاب نمایید. با تنوع میناکاری اصفهان و زیبایی بی نظیر آن هیچ مشکلی در خرید کالای لوکس و با قیمتی ارزان نخواهید داشت.

 

 

 

خرید میناکاری در اصفهان

 

 

 

مرغوبیت میناکاری اصفهان و کاربردهای متنوع آن

فروشگاه بازار مینا با عرضه ی بهترین و باکیفیت ترین محصولات میناکاری اصفهان، همیشه توانسته جایگاه بسیار ارزشمندی را کسب کند و از این حیث اعتماد بسیار زیادی را از طرف خریداران گرامی کسب کند. با این حال در این قسمت برخی روش های شناسایی مرغوبیت میناکاری را ذکر می کنیم چون با هر هدفی که قصد خرید میناکاری اصفهان را داشته باشید اعم از سمینارها، همایشات، مجالس خصوصی، هدیه به عزیزان و حتی مصارف شخصی، قطعا باید کالایی با کیفیت خریداری کرده باشید تا امکان استفاده از آن برای چندین سال به راحتی وجود داشته باشد. این مسأله زمانی اهمیت زیادی پیدا کرده که با تعدد فروشگاه های صنایع دستی مختلف، جنس های تقلبی و نامرغوب نیز افزایش پیدا کرده است.

 

 

 

فروش میناکاری اصفهان

 

 

 

  • سطح ظرف میناکاری اصفهان باید کاملا صاف و یکدست باشد و پراکندگی رنگ نیز کاملا یکنواخت صورت گرفته باشد.
  • لبه های ظرف پریدگی و یا نشانه هایی از بیرون زدگی رنگ نداشته باشد.
  • وزن ظرف متناسب با جنس و کار انجام شده بر روی آن باشد اصولا ظروف میناکاری شده ی مسی نباید سبک وزن باشند.

همچنین فروشگاه بازار مینا خدمات و گزینه های بی نظیری نیز مانند بسته بندی های شکیل از جنس های مختلفی همچون PVC، چوب، جعبه های چوبی با روکش ترمه و حتی تندیس های چوبی فوق العاده زیبا را نیز تدارک دیده است که کار را برای خرید عمده و تکی آن برای مکان هایی همچون سمینارها، کنفرانس ها، همایش ها و غیره بسیار راحت و البته رسمی و زیبا ساخته است.

 

 

میناکاری اصفهان

 

چنانچه قصد دارید برای اولین بار هنگام خرید میناکاری اصفهان، کالایی بسیار باکیفیت در کنار قیمتی ارزان را تجربه کنید، فروشگاه بازار مینا گزینه ی بسیار فوق العاده ای است. در این فروشگاه هیچگونه کمبود و نیاز به تنوع و طرح و رنگ بیشتر را حس نخواهید کرد، ضمن اینکه به پشتوانه ی رضایت مندی بالای مشتریان از خرید میناکاری اصفهان خیالی آسوده و راحت خواهید داشت. با خرید میناکاری اصفهان، خانه های خود را مزین به این هنر اصیل ایرانی ساخته و با هدیه دادن آنها در مناسبت های مختلف، علاوه بر خرید هدیه ای لوکس و بسیار زیبا و قیمتی پایین تر در مقایسه با کالاهای خارجی، لحظاتی فراموش نشدنی را رقم بزنید. با خرید میناکاری اصفهان، نشان هنر اصیل ایرانی را به خانه های خود بیاورید.

 

 

  • نمایش : ۸۳۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی