فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

لیست قیمت میناکاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

قیمت آثار میناکاری از تک فروشی تا عمده فروشی متفاوت است و به شما توصیه می کنیم که مطابق نیازهای خودتان این آثار و ابزارهای میناکاری شده را خریداری کنید. امروزه در انواع و اقسام فروشگاه های مختلفی این آثار عرضه شده، ولی برای اطمینان خاطر می توانید از اصیل بودن اثر و ابزار به فروشگاه آنلاین بازار مینا مراجعه کنید که آثار و محصولات برتری را عرضه می کند.کیفیت کار آثار میناکاری بر قیمت آن ها تاثیرگذار است و به همین دلیل می توان که از آن جایی که مرکزیت شرکت صنایع دستی در شهر اصفهان است به همین دلیل قیمت میناکاری اصفهان در مقایسه با سایر شهرهایی که در آن ها آثار نفیس میناکاری عرضه می شود گران تر است و این به دلیل تاریخچه این هنر در این شهر و عرضه و تولید آثار میناکاری در این خطه از ایران پهناور است.قیمت آثار میناکاری براساس عوامل مختلفی مشخص می شود.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قیمت میناکاری


قیمت میناکاری

زیر ساخت و به عبارتی ماده اولیه اثر در تعیین قیمت نقش به سزایی دارد و اکثر ظروفی که هنر میناکاری روی آن انجام می شود از جنس مس بوده و به همین دلیل این نوع ظروف نسبت به بقیه بیش تر به چشم می خورند. هر چقدر که کیفیت کار بالا باشد به همان اندازه قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. ضخامت صفحات فلزی و کیفیت کار استاد میناکاری هم در این میان نقش به سزایی دارند. رنگ های طبیعی باعث خواهند شد تا آثار میناکاری با قیمت های بالاتری به فروش برسند. میزان مهارت استاد میناکاری در قیمت گذاری این نوع ظروف و آثار نقش به سزایی دارد و لازم است که اساتید مجرب و متخصص این نوع آثار و ظروف را شکل داده و روی آن ها کار کنند تا این آثار با قیمت مناسب و حتی بالاتری به فروش برسد. نوع طرح و نقاشی شده روی آثار و به خصوص بشقاب ها در تعیین قیمت نقش به سزایی دارد و هر چقدر که طرح اصیل باشد به همان اندازه هم فروش بهتری خواهد داشت و حتی می تواند برای تولیدات بعدی از آن استفاده کرد. ست بودن ظروف و آثار از دیگر عوامل موثر بر قیمت این نوع آثار است و به همین دلیل مجموعه های آثار میناکاری شده ست شده نسبت به غیر ست ، قیمت های بالاتری دارند.

 

قیمت میناکاری


میناکاری روی مس

وقتی که به قیمت های این فروشگاه نگاهی می کنید متوجه خواهید شد که کاملا مناسب هستند و همه اقشار مردم می توانند این آثار نفیس را خریداری کنند. این آثار از کوچک به بزرگ مرتب شده اند و شما می توانید هر اثر هنری میناکاری شده را خریداری کنید. قیمت تک فروشی و عمده فروشی آثار میناکاری
قیمت تک فروشی و عمده فروشی نسبت به هم متفاوت هستند و اگر شما محصولات و آثار را به صورت عمده خریداری کنید، به طور یقین، مشمول تخفیف خواهید شد و می توانید با قیمت پایین تری آن ها را خریداری کنید. ولی این قضیه در تک فروشی رعایت نشده و شما در واقع یک یا دو جنس را خریداری می کنید که سود فروش چندان زیاد نیست که فروشنده تمایل به تخفیف را داشته باشد. بهترین آثار میناکاری شده را از فروشگاه آنلاین بازار مینا خریداری کنید. قیمت آثار میناکاری از تک فروشی تا عمده فروشی متفاوت است و به شما توصیه می کنیم که مطابق نیازهای خودتان این آثار و ابزارهای میناکاری شده را خریداری کنید. امروزه در انواع و اقسام فروشگاه های مختلفی این آثار عرضه شده، ولی برای اطمینان خاطر می توانید از اصیل بودن اثر و ابزار به فروشگاه آنلاین بازار مینا مراجعه کنید که آثار و محصولات برتری را عرضه می کند.

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

قلم زنی اصفهان

قلم زنی اصفهان

تندیس میناکاری

خرید تندیس

ترمه

خرید ترمه

فیروزه کوبی اصفهان

خرید فیروزه کوبی

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری اصفهان

ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری

مس و پرداز اصفهان

خرید مس و پرداز

نقره نما

خرید نقره نما

میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال

ظروف مسی

خرید ظروف مسی

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

  • نمایش : ۱۱۰۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی