فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

فیروزه کوبی آقاجانی بهترین برند فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان

  • نویسنده: مهران خاشعی

فیروزه کوبی آقاجانی مهمترین و معروف ترین محصول این برند است که علاوه بر بازار داخلی در بازار کشورهای خارجی نیز فروش بسیار بالایی دارد. بهترین سنگ های فیروزه کشور و ورقه مسی ضخیم مرغوب در ساخت محصولات فیروزه کوبی آقاجانی استفاده شده است تا کیفیت و ماندگاری بالای آنها تضمین شده باشد.فیروزه کوبی آقاجانی بهترین و با کیفیت ترین صنایع دستی فیروزه کوبی کشور محسوب می شود که با مدیریت استاد امیر آقاجانی به این جایگاه مهم دست پیدا کرده است. فیروزه کوبی های این مجموعه علاوه بر تأمین نیاز داخلی، به کشورهای همسایه، عربی و اروپایی نیز صادر می شوند.ساخت صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی همزمان با تأسیس این مجموعه در سال 1384 شروع شد و اکنون تحت برندی به همین نام در کشور به فروش می رسد. این مجموعه با در اختیار داشتن شعب مختلف در اصفهان و تهران و مجموعه اختصاصی کارگاه فیروزه کوبی آقاجانی، ضمن اشتغالزایی گسترده، عرضه مستقیم از مرحله تولید دارد و قیمت تمامی محصولات مقرون به صرفه است. در ادامه بیشتر با این صنایع دستی آشنا خواهید شد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

فیروزه کوبی آقاجانی


خرید فیروزه کوبی آقاجانی

محصولات فیروزه کوبی آقاجانی ساخته شده از ورقه های مسی ضخیم و با کیفیت و بهترین سنگ های فیروزه یا همان سنگ فیروزه نیشابور مشهد هستند. به همین دلیل کیفیت ساخت این محصولات تضمین شده است و ماندگاری بسیار بالایی دارند. خرید صنایع دستی آقاجانی برای هدیه سالیانه سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی گزینه مناسبی بشمار می رود. قیمت فیروزه کوبی روی مس اصفهان با توجه به تعداد خرید و سفارش می تواند متفاوت باشد.


محصولات فیروزه کوبی اصفهان آقاجانی، تنوع بسیار بالایی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:


- گلدان فیروزه کوبی آقاجانی در مدل های مختلف موشکی، گوی دار، شلغمی، صراحی، گیلاسی، دالبری شده و سایر مدل ها تولید می شود که براساس شکل آنها این نامگذاری ها انجام شده است. قیمت هر یک برحسب سایز و نوع طرح تعیین می شود.
- کشکول فیروزه کوبی آقاجانی که قبلا دراویش از آن استفاده می کرده اند و امروزه به عنوان ظرف گزخوری و شکلات خوری استفاده می شود ولی بیشتر جنبه تزیینی آن مهم است. طرح پاییزه زیباترین و پرفروش ترین طرح کشکول فیروزه کوبی شده است.
- آینه فیروزه کوبی آقاجانی در طرح های مختلفی همچون آینه گرد، آینه بته جقه، آینه ترمه و سایر مدل ها تولید می شود. ترکیب آینه و شمعدان فیروزه کوبی آقاجانی برای مراسم عقد هم خریداری می شود.
- شکلات خوری فیروزه کوبی آقاجانی که در طرح و سایزهای مختلف برای تزیین و البته مصرف و پذیرایی از مهمانان تولید می گردد.
- سرویس چای خوری فیروزه کوبی آقاجانی طرح ساده و طرح ترنج آن تولید می شود که هم برای تزیین و هم پذیرایی از مهمانان و جمع های خانوادگی، بسیار شیک و لوکس است. این سرویس چای خوری با گالش (نگهداشتن لیوان چای) و قندان و سینی فیروزه کوبی شده تقدیم شما می شود.


ظروف فیروزه کوبی آقاجانی محدود به این موارد نیست و شما می توانید انواع محصولات مثل آجیل خوری، سنبلدان، سنگاب، دخل، بلونی، سرویس سماور، لاله و تنگ و غیره هم خریداری کنید.

صنایع دستی آقاجانی


صنایع دستی آقاجانی

ویژگی ها و خصوصیات منحصربفردی که محصولات فیروزه کوبی آقاجانی دارند باعث شده که ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشند و حتی در مقایسه با ظروف لوکس خارجی، زیبایی و ارزش بالاتری پیدا کنند. از جمله ویژگی های ظروف فیروزه کاری مسی آقاجانی اصفهان می توان به استفاده از سنگ های فیروزه نیشابور به عنوان بهترین و مرغوب ترین سنگ های فیروزه، قرارگیری دقیق و منظم سنگ ها در کنار یکدیگر با کمترین میزان لاک و چسب برای پر کردن فضاهای خالی، سطحی صاف و صیقلی و براق (به خاطر لایه پلی استر)، ورقه مسی ضخیم و با درجه خلوص بالا، رنگ ثابت فیروزه ها و ظرف، امضای اساتید متبحر سازنده و تضمین کیفیت و مرغوبیت اشاره کرد.


قیمت فیروزه کوبی آقاجانی

قیمت محصولات فیروزه کوبی چون زمینه مسی هستند تا حد زیادی به قیمت فلز مس بستگی دارد که قیمت روز آنها به علت نوسان شدید اعلام می گردد. در واقع وزن خالص ظرف مسی معیار محاسبه است. نوع ظروف، طرح و مدل و سایز و تعداد هم از عوامل مؤثر دیگر بر قیمت فیروزه کوبی آقاجانی است.
با توجه به اینکه محصولات فیروزه کوبی آقاجانی پتانسیل استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی شیک و لوکس را دارند، شرکت ها می توانند با خرید عمده این محصولات از فروشگاه بازار مینا تخفیف زیادی بگیرند و حتی پلاک تجاری خود را بر روی بسته بندی به شکل رایگان درج کنند.سرویس چای خوری فیروزه کوبی آقاجانی مانند دیگر محصولات فیروزه اصفهان از بهترین محصولات مورد پسند مشتریان می باشد.

  • نمایش : ۸۳۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی