فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید عمده تندیس میناکاری شده اصفهان برای هدایای تبلیغاتی سازمانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

تندیس میناکاری شده در کنار دیگر روش های تبلیغاتی نوین مانند خرید تابلو میناکاری و هدایای تبلیغاتی لوکس صنایع دستی از بهترین گزینه ها برای تمامی مشاغل و صاحبان کسب و کار است تا با قیمتی بسیار پایین تر و اثرگذاری و ماندگاری بسیار بالا به جذب مشتری بپردازند. فروشگاه بازار مینا که خود بهترین نمونه ی موفق جذب مشتری است به فروش این کالاها با ضمانت کیفی و اصالت پرداخته است.

 

تندیس میناکاری

چرا خرید تندیس میناکاری شده مهم است؟
تندیس میناکاری شده به علت کاربرد گسترده ای در جشنواره ها، مراسم های گوناگون و سمینارها برای تقدیر از افراد شرکت کننده یا منتخب دارد و نسبت به هدایای قدیمی و سنتی ایده ای بسیار جدید با ارزش مادی و معنوی بسیار بالایی محسوب می گردد بسیار اهمیت پیدا کرده است. همچنین تندیس میناکاری شده که تلفیقی است از صنایع دستی و تندیس های هنری ساخته ی دسته ی نجارها، در کنار خرید تابلو میناکاری و هدایای تبلیغاتی لوکس صنایع دستی، از گزینه های ارزشمند و بسیار مؤثر در رونق و تبلیغ کسب و کار می باشد به نحوی که با طرح های گوناگون خود امکان درج نام و نشان تجاری نیز بر پایه ی چوبی آن فراهم شده است.
 

خرید تندیس میناکاری

 

در واقع صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک با خرید تندیس میناکاری شده هم سبب ترویج و تبلیغ هنر میناکاری اصیل ایرانی به سبب اعتبار نام و نشان و حرفه ی خود می گردند و هم به علت جدید بودن این ایده و زیبایی بی حد و حصر آن، به اعتبار و ترویج کسب و کار و تجارت خود می پردازند و لذا روشی برد   برد محسوب می شود.
فروشگاه بازار مینا از زمینه ی فروش انواع کالاها و محصولات تبلیغاتی هنری که در خود صنایع دستی اصفهان را نیز جای داده اند در این زمینه پیشگام است. شما می توانید تندیس میناکاری شده را طوری طراحی کرده و سفارش دهید که بر روی پایه ی چوبی آن بخش مشبک کاری بسیار زیبایی قرار گرفته باشد و در کنار آن گلدان میناکاری و یا بر روی بخش مشبک کاری شده، بشقاب میناکاری 9 سانتی متری قرار گرفته باشد. کالایی بی نهایت زیبا و فوق العاده.
 

 

فروش تندیس میناکاری

 

 

بازاریابی و تبلیغ تجاری نوین با خرید تندیس میناکاری شده 
کسب و کارهای مختلف با انتخاب یکی از انواع تندیس میناکاری شده می توانند به هر شیوه ای که مایل باشند آن را تغییر داده و متناسب با نیاز خود سفارش دهند. همچنین کسانی که در حوزه ی میناکاری نیز فعالیت دارند بیش از سایر افراد به این نوع هدایا روی می آورند چرا که هم ارزش معنوی و زحمات فوق العاده ای که برای بخش میناکاری شده ی چنین تندیس هایی کشیده شده را بهتر و بیشتر درک می کنند و هم به سبب فعالیت مشابهی که دارند بهترین گزینه برای آنان جهت تبلیغات می باشد.
سایر کسب و کارها نیز از مشتریان جدی تندیس میناکاری شده هستند. در اکثر مواقع اگر به فکر خرید هدیه ای نفیس جهت هدیه دادن در جلسات رسمی خود بودند یا قصد استفاده از آن را در مجالس و جشنواره های مختلف داشتند هم باید هزینه ی زیادی را متحمل می شدند و هم اینکه قابلیت مصرفی خاصی نداشتند و بعضا نیز بسیار جاگیر بودند.
 

 

 

 

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

 

اما تندیس میناکاری شده که در فروشگاه بازار مینا به صورت عمده و تک به فروش می رسد چنین معایبی ندارد. این تندیس ها هم از وزن مناسبی برخوردار هستند تا جابجایی آن بسیار راحت باشد، هم برخی از آنها قابلیت استفاده به عنوان جاقلمی دارند و هم اینکه در مقابل زحمات بسیار زیاد در پروسه ی تولید، قیمت بسیار مقرون بصرفه تری نسبت به سایر گزینه ها دارد. دوام و ماندگاری تندیس میناکاری شده هم نیاز به توضیح نیست که قابل مقایسه با هیچ یک از روش های تبلیغاتی نخواهد بود و با فاصله ی زیاد از آنها بهترین گزینه است.
اکنون که شما را با بهترین شیوه¬ی تبلیغاتی و هدیه دادن آشنا کردیم، کافی است وارد سایت فروشگاه بازار مینا به عنوان قطب اصلی فروش انواع صنایع دستی در انواع فرم  و طرح شده و از بین صدها نمونه ی موجود، بهترین گزینه ی مناسب را انتخاب و خریداری کنید. قطعا پس از تجربه ی اولین خرید نه تنها مشتری دائمی ما خواهید شد بلکه به سبب کیفیت و زیبایی بی نظیر محصولات، ما را نیز معرفی خواهید کرد. با فروشگاه بازار مینا نگران شیوه ی تبلیغاتی کسب و کار خود نباشید. تندیس میناکاری شده با گلدان و بخش چوبی مشبک کاری شده، جذب کننده ی هر مشتری صنایع دستی تبلیغاتی است. تندیس میناکاری شده با قابلیت مصرفی جاقلمی و هم شیوه ی تبلیغاتی نوین اصفهان بشمار می رود.
 

 

هدایای تبلیغاتی تندیس

 

 

 

 

 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۸۸۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی