فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

فروش عمده میناکاری اصفهان در سراسر ایران پیشنهاد ویژه مینا کاری

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 
یکی از جمله محصولات مزین شده به هنر مینا ظروف مختلف و هنرمندانه‌ است. امکان فروش عمده ظروف میناکاری به خریداران فرصت می دهد، با دسترسی آسانتری به مقصود خود دست پیدا کنند. اما چطور؟ فروش عمده ظروف میناکاری به شما این فرصت را می دهد که، حتی اگر در شهر های دور و نزدیک به مقصد ارسال آن هستید بتوانید به سادگی آن ها تهیه کرده، و به عنوان یک هدیه فاخر به دوستی تقدیم کنید؛ یا در جهت استفاده در منزل شخصی خود و تزئین آن برآیید. مزیت خرید ظروف میناکاری در این است که شما می توانید از استحکام بالای آن مطمئن باشید. اگر ظروف میناکاری از نوع مس را خریداری میکنید می توانید مطمئن باشید که، نگهداری آن آسان بوده و زیبایی پایداری دارد.
 
 
فروش عمده میناکاری
 
فروش عمده ظروف میناکاری اصفهان و همدان
در استان های اصفهان و همدان دو نوع فروش عمده ظروف میناکاری وجود دارد. این دو مورد عبارتند از:
1.  میناکاری روی مس
2.      میناکاری روی سفال
که هر کدام از این موارد بدون ذره ای توضیح اضافه، به صورت کاملاً مشهود زیبایی ها و مزایای خاص خودش را دارد. شناخته شده ترین مورد اصولاً میناکاری روی مس است که عمدتاً در اصفهان انجام می شود، و بازار فروش آن در این استان به علاوه استان تهران رونق دارد. 
 
 
 
 
 
فروش عمده میناکاری قیمت
 
 
هر دو این محصولات رنگ و طرح و اشکال مختلفی دارند؛ و جهت انتخاب می توانند دست مشتری را باز بگذارند. هنگامی که شما به صورت اینترنتی اقدام به خرید این صنایع دستی نمایید فرصت آن را خواهید داشت تا با بررسی تصاویر و مقایسه قیمت ها بهترین گزینه ( یا گزینه ها ) را انتخاب نمایید. فروش عمده ظروف میناکاری و وسعت مرتبط با طرح و نقش آن به حدی زیاد است که، ارزش معنوی آن بیشتر از ارزش مادی‌اش می باشد.
 
 
 
 
 
فروش عمده میناکاری تهران
 
 
خرید انواع و اقسام ظروف میناکاری 
هر شخصی میتواند بسته به نیاز و یا هدف خود یک یا چند مورد از ظروف مذکور را سفارش دهد. مهم ترین مسئله ای که در مورد فروش عمده ظروف میناکاری شده وجود دارد این است که، به عنوان مثال برای یک شیرینی خوری میناکاری شده، طرح ها و اشکال گوناگونی وجود دارد. 
 
 
 
 
فروش عمده میناکاری در اصفهان
 
 
 
این موضوع در کمتر آثار  هنری و صنایع دستی دیده می شود. البته تفاوتی ندارد که این ظروف میناکاری روی مس باشند یا میناکاری روی سفال. به همین سبب امکان فروش عمده ظروف میناکاری یا فروش جزئی این صنایع می تواند به آسانی صورت گیرد.
ظروف میناکاری در قالب
قندان
شیرینی خوری
شکلات خوری
گز خوری
آجیل خوری
لیوان میناکاری
بشقاب گرد نقش برجسته یا ساده
کاسه و بشقاب
و غیره .. در بازار موجودند. شما می توانید هریک از این موارد را بسته به جنس ساخت و طرح مورد نظر انتخاب کنید.
 
 
 
 
 
فروش عمده ظروف میناکاری
 
 
خرید ظروف میناکاری همدان و اصفهان از بازار مینا
کلیه فروش عمده ظروف میناکاری می تواند از طریق سایت بازار مینا جهت خرید محصولات میناکاری شده در همدان و اصفهان، انجام پذیرد. این سایت که به صورت تخصصی بر روی فروش این محصولات فعالیت دارد، قیمت و هنر دست استادان زبده را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید به آسانی هریک از محصولات را سفارش داده و در اسرع وقت دریافت نمایید. 
 
 
 
 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۸۸۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی