فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

فروشگاه میناکاری تهران عرضه کننده ی متنوع ترین و مرغوب ترین محصولات

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

تماس با ما

 

فروشگاه میناکاری تهران ضمن عرضه ی محصولاتی بسیار متنوع نظیر تندیس، هدایای تبلیغاتی، ست ظروف میناکاری و ظروف تزئیناتی و غیره، کیفیت و مرغوبیت را هم برای آنها در سطح بالایی فراهم کرده تا از خرید خود رضایت کاملا داشته باشید. هر کدام از محصولات را می توان به صورت سفارشی خریداری کنید و در صورتی که در مورد خرید محصول مناسب مردد بودید از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید. میناکاری تهران را می توانید از سراسر کشور سفارش دهید.

 

 

قیمت میناکاری در تهران

فروشگاه میناکاری تهران

فروشگاه میناکاری تهران با عرضه ی انواع محصولات میناکاری شده و قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه در تمامی روزهای سال آماده ی پذیرش سفارشات شما عزیزان است. طیف گسترده  و متنوع محصولات فروشگاه میناکاری تهران به نحوی است که به راحتی پاسخگوی تمامی نیازها و انتظارات شما بوده و با پرداخت هزینه ای به مراتب پایین تر نسبت به خرید کالاهای لوکس خارجی در فروشگاه های اینترنتی، محصولی به مراتب ماندگارتر و نفیس تر را خریداری خواهید کرد.

 

میناکاری تهران

 

فروشگاه میناکاری تهران محصولات زیر را با قیمتی عالی به فروش می رساند:

1- ست بشقاب و گلدان میناکاری شده: ست بشقاب و گلدان میناکاری همراه با بسته بندی زیبا، تودوزی مخملی مشکی رنگ برای افزایش نمود و جلوه ی ظروف و کاملا دلپسند آماده ی فروش است. شما عزیزان می توانید بشقاب و گلدان میناکاری شده را به صورت جداگانه نیز خریداری نمایید. معمولا این محصولات را به کسانی پیشنهاد می کنیم که مایل باشند به صورت تزئینی از آنها استفاده کنند و یا قصد دارند هدیه ای بسیار زیبا و کاملا متفاوت را برای عزیزان خود خریداری کنند.

 

میناکاری تهران

 

 

2- تندیس میناکاری: فروشگاه میناکاری تهران برای آن دسته از عزیزان و مسئولین برگزاری همایش-ها، سمینارها و گفتمان ها و حتی جشنواره هایی که قصد تقدیر از هنرمندان و افراد برگزیده را دارند، تندیس میناکاری را برای فروش گذاشته است. این محصولات که در انواع طرح ها و مناسبت ها مانند طرح معلم و غیره در فروشگاه میناکاری تهران موجود هستند کاملا دست شما را در انتخاب باز گذاشته اند.

3- هدایای تبلیغاتی: کسانی که قصد تبلیغات و بازاریابی به شیوه ای کاملا نوین و مؤثر را دارند و از شیوه-های قدیمی و تکراری خسته شده اند هم می توانند از فروشگاه میناکاری تهران بازدید کنند. این فروشگاه انواع هدایای تبلیغاتی شیک و عالی را با امکان درج نام و لوگو و حتی عکس فراهم کرده تا تجربه ی بسیار جدیدی از بازاریابی و جذب مشتری را داشته باشید. کافی است یکبار امتحان کنید یا از تجربه ی کسانی که این محصولات را خریداری کرده اند جویا شوید. اگر می خواهید از سایر رقبای خود عقب نمانید شما نیز با مراجعه به فروشگاه میناکاری تهران از این محصولات دیدن کرده و آنها را خریداری نمایید.

 

 

خرید میناکاری تهران

 

 

فروشگاه میناکاری تهران، عرضه کننده ی متنوع ترین محصولات

نکات خرید از فروشگاه میناکاری تهران

قبل از اینکه به خرید محصولات متنوع و مرغوب ما از فروشگاه میناکاری تهران بپردازید توجه شما را به چند نکته ی بسیار مهم جلب می کنیم:

1- در صورتی که در خرید خود مردد هستید و یا نمی دانید کدام طرح و نقش و یا رنگ و کدام نوع از محصولات برای هدفی که دارید مناسب تر هستند می توانید در وقت اداری با شماره گیری تلفن تماس کارشناسان فروش از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

2- در هر محصول امکان سفارشی سازی وجود دارد به عنوان مثال می توانید طرح و رنگ خاص خود را سفارش دهید، نام و نشان تجاری خود را به تندیس ها اضافه کنید، از قاب های مشبک چوبی یا شبکه بری شده سفارش داده و یا بسته بندی از جنس PVC را انتخاب کنید و غیره. به عبارت دیگر محصولات نمایش داده شده در فروشگاه میناکاری تهران تنها بخشی از تنوعی است که می توانید استفاده کنید.

3- در هر روز و ساعتی از هفته امکان ثبت سفارش و ارسال کالا در هر روز وجود دارد و کالاها در اسرع وقت به دست شما خواهند رسید.

 

فروش میناکاری در تهران

 

فروشگاه میناکاری تهران در طی سال های متمادی از فعالیت خود به مشتریان و خریداران ثابت کرده که هیچ چیزی بیشتر از کیفیت و مرغوبیت کالاها و در نتیجه رضایت شما عزیزان مهم تر نیست و به همین دلیل تمامی محصولات خود را ضمانت می کند. فروشگاه میناکاری تهران با در اختیار داشتن بالاترین سطح کیفی از فروشگاه های معتبر کشور محسوب می شود و بستری کاملا امن و مطمئن را برای شما عزیزان فراهم ساخته است. با خرید اینترنتی از این فروشگاه در وقت و هزینه های جانبی خود صرفه جویی کنید و در سریع ترین زمان محصول خود را دریافت کنید. فروشگاه میناکاری تهران، کیفیت و مرغوبیت در کنار قیمت ایده آل

 

 

 

  • نمایش : ۸۱۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی