فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

ظروف مسی میناکاری شده اصفهان آثاری ماندگار از استادان برجسته نصف جهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

 

ظروف مسی میناکاری از سری محصولات تزئینی و کاربردی صنایع دستی کشورمان می باشند. محصولات میناکاری از سرشناس ترین استادکاران ایرانی کشورمان پیشکش علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی است. اکثر مردم صنایع دستی میناکاری را با بشقاب و گلدان میناکاری می شناسند. فروشگاه های میناکاری تهران و سایر شهرهای ایران ارائه دهنده طیف گسترده ایی از ظروف صنایع دستی اصفهان به علاقه مندان این هنر می باشند.

 

 

ظروف مسی میناکاری شده اصفهان

 

هنر میناکاری نشان از هویت فرهنگی کشورمان دارد. فروش میناکاری در اصفهان و شهرهای دیگر می تواند بسادگی چند کلیک از طریق سایت باشد. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان بهترین محصولات زیبا را انتخاب کرده و سفارش دهید تا در کمترین زمان بصورت فوری برای شما ارسال گردد. ارسال میناکاری در تهران 24 ساعته و برای شهرهای دیگر 48 ساعته صورت می گیرد.

 

 

میناکاری صنایع اصفهان

 

 

میناکاری روی مس و بسیاری از فلزات دیگر انجام می شود. در شهر اصفهان ظروف میناکاری عموما زیرساخت مسی دارند. میناکاری سفال در همدان ساخته می شود که از نظر تولید کاملا متفاوت است ولی هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را داشته و بر اساس سلیقه مشتریان انتخاب می گردند. استادان فراوانی در این زمینه از هنرهای دستی مشغول به فعالیت می باشند. که می توان به برجسته ترین آنها مانند مرحوم استاد صنیع زاده , استاد اسماعیلی و استاد فیض الهی اشاره نمود.

 

 

صادرات میناکاری اصفهان

 

 

میناکاری اصفهان آموزش ویژه ایی دارد که برای فراگرفتن آن بایستی یا بصورت خصوصی در کارگاه های مورد نظر آموزش ببینید و یا از کلاس های مجازی بهره ببرید. فروش میناکاری اصفهان در تهران نسبت به شهرهای دیگر کشورمان نسبتا بهتر است. فرهنگ سازی صحیح می تواند موجب رونق و فروش بیشتر محصولات صنایع دستی اصفهان گردد و انگیزه ایی برای گسترش و تولید محصولات بهتر در آینده.

 

 

 

صنایع میناکاری اصفهان

 

 

 

فروش میناکاری اصفهان به فروشگاه های صنایع دستی کشور از طریق سامانه آنلاین و همچنین تماس تلفنی با تخفیفات ویژه انجام می شود. شما می توانید برای خرید عمده میناکاری اصفهان با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و از لیست تخفیفات ویژه مطلع شوید. فروش انواع هدایای تبلیغاتی میناکاری برای همایش ها و سازمان های خصوصی و دولتی با ارسال فوری به سراسر کشور امکان پذیر است.

 

ظروف میناکاری اصفهان

 

 

 

  • نمایش : ۸۳۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی