فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

صادرات میناکاری اصفهان به سراسر دنیا با قیمت بازار میناکاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

 

 

میناکاری اصفهان هنر دست هنرمندان نصف جهان است که با پیشینه و اصالت تاریخی خود علاقه مندان زیادی در سراسر دنیا دارد. علاوه بر هنر دوستان ایرانی از فرهنگ های مختلف در خارج از کشور نیز افراد زیادی به هنر صنایع دستی اصفهان علاقه مند می باشند. فروشگاه صنایع دستی اصفهان به نقاط مختلف دنیا صادرات میناکاری اصفهان را در دستور کار خود دارد. میناکاری اصفهان قیمت مناسبی دارد و شما می توانید از سراسر دنیا سفارشات خود را ثبت کنید.

 

 

اصفهان میناکاری ظروف

 

انواع میناکاری اصفهان در کشور وجود دارد. میناکاری روی طلا , نقره , برنج , مس , سفال و ... البته میناکاری اصفهان روی مس انجام می شود و هنر زیبای تزئین فلزات با مواد رنگین الهام گرفته از آثار تاریخی و ابنیه کهن ایران زمین است. در زمان ساخت , نقاشی و کوره کاری تفاوت پروسه های مختلف مشخص می گردد. نوع رنگ و حرارت کوره برای متریال مختلف , متفاوت است. البته هر یک از این هنرها طرفدران ویژه خود را دارد.

 

 

ظرف مینا کاری اصفهان

 

 

اساتید مجرب زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه هنرهای دستی فعالیت می کنند برخی از آنها بسیار برجسته و از سرشناسان هنرهای صنایع دستی ایرانی می باشند. استاد مرتضی اسماعیلی یکی از مشخص ترین اساتید هنر میناکاری می باشند. محصولات استاد اسماعیلی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و از آنها بیشتر برای صادارت به کشورهای مختلف استفاده می گردد.

 

 

مینا کاری اصفهان فروش

 

 

بازار میناکاری اصفهان در میدان نقش جهان با قدمت چند هزار ساله خود میزبان هنر دوستان از سراسر دنیاست. قیمت محصولات صنایع دستی در اصفهان نسبت به شهرهای مختلف کمتر است. چرا که محل تولید و عرضه با بازار های داخل و خارج ایرانی می باشد. مشتریان عزیز از سراسر ایران می توانند سفارشات خود را بصورت اینترنتی ثبت کرده و در کمترین زمان با قیمت مناسب در سراسر کشور تحویل بگیرند.

 

 

فروش میناکاری اصفهان

 

 

 

حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند. در پروسه تولید کالای ایرانی افراد زیادی نقش دارند که باعث می گردد چرخ اقتصادی کشور رشد قابل توجهی داشته باشد. ایجاد اشتغال برای جوانان و اعتماد به نفس و خودباوری ملی از بزرگترین دستاوردهای تولید ملی است. نگاه متفاوت مسئولان به این مقوله می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

 

فروشگاه میناکاری اصفهان

 

 

 

  • نمایش : ۷۹۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی