فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

شابلون میناکاری روی سفال

  • نویسنده: مهران خاشعی

شابلون میناکاری روی سفال یکی از ابزارهای مهم هنرمندان این هنر زیبا و لطیف است که تنوع این نوع شابلون ها به قدری متنوع و گسترده است که هر هنرمندی می تواند متناسب با سلیقه خود، شابلون میناکاری مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کند. شرکت بازار مینا یکی از شرکت های پیشگام است که شابلون های متنوعی را عرضه می کند که در نوع خود بی نظیر هستند.میناکاری امروزه به یک هنر خاص و عام تبدیل شده و همگان می توانند با یادگیری این هنر برای خود درآمدزایی کنند. امروزه شابلون در هر کاری استفاده می شود و با شابلون می توان خیلی راحت تر طرح ها و الگوها را ترسیم کرد. طراحی با شابلون می تواند لذت بخش باشد و این که طرح کاملا دقیق و جذاب ترسیم خواهد شد. شما با شابلون می توانید طرح های زیبایی را خلق کنید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

شابلون میناکاری

شما می توانید به راحتی شابلون را روی سفال قرار داده و طرح ها و الگوهای خود را روی سفال ترسیم کنید. در میناکاری ساده بعد از قراردادن شابلون، می توانید رنگ های مینا روی شابلون ریخته و طرح خود را عملی کنید. هنرمند لازم است که شابلون را محکم روی ظرف قرار داده و طرح و رنگ های مینا را روی شابلون بریزد. شما لازم است که در وهله اول سطحی که قرار است شابلون روی آن قرار داده شود را مسطح کنید تا شابلون به راحتی روی آن قرار گرفته و بتوانید طرح و رنگ های میناکاری روی آن بریزید. شابلون میناکاری سفال را می توانید از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا خریداری کنید.

 

شابلون میناکاری


شابلون های میناکاری

شابلون های میناکاری سفال به قدری متنوع و گسترده هستند که هر هنرمندی می تواند از شابلون های منحصر به فرد خود استفاده کند و کار با شابلون های میناکاری به قدری راحت و ساده است که هر هنرمند آماتوری می تواند به راحتی با آن ها کار کرده و طرح های خود را روی سفال ترسیم کند. شرکت بازار مینا، انواع و اقسام شابلون های میناکاری روی سفال را عرضه می کند که همگی از هر جهت متنوع، جذاب و منعطف هستند. انواع و اقسام شابلون ها به قدری زیاد است که شما می می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. شابلون های میناکاری سفال زیبا و متنوع هستند.


خرید شابلون میناکاری

شرکت بازار مینا، شابلون های متنوعی را عرضه می کند و این شابلون ها به قدری متنوع و زیبا هستند که شما می توانید هر شابلونی را که دوست دارید را خریداری کرده و طرح های خود را روی سفال ها اجرایی کنید. شما می توانید از فروشگاه بازار مینا، تمامی شابلون ها را مرور کرده و در نهایت هر آن چه را که مدنظرتان است را خریداری کنید. شابلون های شرکت بازار مینا، محکم و منعطف هستند و برای هر طرحی می توان از آن ها استفاده کرد. برای ساخت شابلون میناکاری می توانید از ابزارها و وسایلی استفاده کنید که در نهایت از شرکت صنایع دستی بازار مینا خریداری کرده اید.

شابلون میناکاری روی سفال


شابلون میناکاری روی سفال

این نوع شابلون ها نسبت به سایر شابلون های فلزی نازک تر و سبک تر هستند تا بتوانند به راحتی روی ظروف سفالی قرار گیرند. این شابلون ها لازم است که منعطف بوده تا بتوانند روی ظروف قرار گرفته تا هنرمند، طرح خود را روی سفال اجرایی کند. شابلون میناکاری روی سفال یکی از ابزارهای مهم هنرمندان این هنر زیبا و لطیف است که تنوع این نوع شابلون ها به قدری متنوع و گسترده است که هر هنرمندی می تواند متناسب با سلیقه خود، شابلون مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کند. شرکت بازار مینا یکی از شرکت های پیشگام است که شابلون های متنوعی را عرضه می کند که در نوع خود بی نظیر هستند و همه هنرمندان و هنردوستان می توانند از این ابزار جهت بهترکردن آثار خود استفاده کرده و طرح های جذابی را ارائه کنند.

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

 

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان مسی پرداز و ترمه

ست گلدان مسی پرداز و ترمه

گلدان فیروزه کوبی

گلدان فیروزه کوبی

تندیس ساعت دار میناکاری

تندیس ساعت دار میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری

ست اداری خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

ساعت خاتم کاری

ساعت خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

بشقاب قلم زنی

بشقاب قلم زنی

 

  • نمایش : ۸۷۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی