فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت گلدان مسی ملیله کاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

گلدان مسی ملیله کاری اصفهان را می توان از جمله محصولات کادویی صنایع دستی نصف جهان برشمرد. گلدان ملیله کاری روی مس و نقره تولید می گردد. البته قیمت ظروف ملیله کاری نقره گران بوده و به سفارش مشتریان ساخته می شود. قیمت ملیله کاری اصفهان با توجه به میزان کار انجام شده برای ساخت محصولات و همچنین متریال آنها در نظر گرفته می شود. گلدان مدادی پایه ملیله کاری در سایزهای کوچک،متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می گردد. از این رو عموم مشتریان می توانند با توجه به فضای دکوری خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

شناسه محصول: 902215

گلدان مدادی پایه ملیله کاری

گلدان مسی ملیله کاری شده را می توان در چیدمان های مختلف دکوری استفاده نمود. بدلیل داشتن رنگ مسی، استفاده از آن حس اصالت بیشتری به اینستالیشن منازل ایرانی خواهد داد.گلدان ملیله کاری روی مس،نقره و فلزات دیگر با توجه به سفارش مشتریان طراحی و تولید می گردد. در حال حاضر گلدان ملیله مسی در بین مشتریان محبوبیت بیشتری داشته و از این رو در کارگاه های مختلف تولید می گردد. هنر لوکس ملیله کاری اصفهان نه تنها برای زیباسازی چیدمان های دکوری؛ بلکه برای استفاده در زندگی روزمره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان ملیله مسی با آبکاری نقره و مس تولید شده تا سلیقه های مختلف پوشش داده شود.کیفیت ساخت ظروف ملیله کاری اصفهان در کارگاه های مختلف، یکسان نیست و از این رو قیمت محصولات با سایز مشابه متفاوت است. شما می توانید به منظور خرید گلدان ملیله کاری شده در هر زمان و مکان بصورت آنلاین اقدام کرده و در کمترین زمان سفارشات خود را دریافت نمائید.

تخفیف ویژه

گلدان مسی ملیله کاری

گلدان ملیله کاری آبکاری مس

ظروف ملیله کاری

جنس گلدان ملیله از فلز مس می باشد که پس از تولید برای زیبایی بیشتر آبکاری رنگ مسی می شود. ارتفاع گلدان 20 سانتی متر است و شما می توانید آن را بصورت تکی یا جفتی سفارش دهید. ظروف ملیله کاری تماما با دست و توسط هنرمندان با ذوق اصفهان تولید می گردد، از این رو ارزش هنری دارند. هنر ملیله کاری اصفهان برای علاقه مندان صنایع دستی شناخته شده و از این رو در زندگی روزمره کاملا قابل استفاده می باشد.

 

گلدان ملیله کاری روی مس

ظروف مسی ملیله کاری

گلدان ملیله مسی با آبکاری نقره و آبکاری مس تولید می شود. ظروف رنگ نقره ایی ظاهر شیکی دارند و مورد توجه خانم های خوش سلیقه ایرانی می باشند. همچنین ظروف صنایع دستی رنگ مسی هم برای زیباسازی چیدمان خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت گلدان ملیله کاری و دیگر ظروف صنایع دستی اصفهان در سایت قرار داده شده تا مشتریان قبل از خرید بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.خرید گلدان ملیله کاری اصفهان براحتی برای مشتریان سراسر کشور امکان پذیر است.

 

گلدان مدادی پایه ملیله کاری

ظروف ملیله کاری اصفهان

پس از تولید بر روی ظروف ملیله کاری پوشش پلی استر زده می شود تا در برابر آب و رطوبت مقاوم گردند. ممکن است در طول زمان رنگ ظروف ملیله کاری تیره شود که می توان با آبکاری نقره یا آبکاری مس مانند روز اول زیبایی آنها را تضمین کرد. برخلاف ظاهر ظریف محصولات ملیله، کیفیت ساخت آنها بالا بوده و از استحکام خوبی برخوردار می باشند. شما می توانید بدون هیچ نگرانی از ظروف ملیله کاری در سرویس پذیرایی استفاده کنید.

 

گلدان ملیله مسی با آبکاری نقره

ظروف آبکاری نقره

هنرمندان و صنعتگران مجرب کشورمان، محصولات مورد نیاز زندگی روزمره مردم را طراحی و تولید می کنند از این رو حمایت از تولید داخلی می تواند انگیزه ایی مضائف برای ساخت بهتر آنها بوجود آورد. سازمان ها و ارگان های مختلف می توانند نقش موثری در حمایت از تولید صنایع دستی ایرانی داشته باشند.

 

خرید اینترنتی گلدان مسی مدل ملیله کاری

خرید گلدان ملیله کاری

 

 

قیمت گلدان ملیله کاری

گلدان ملیله کاری قیمت

 

شناسه محصول: 902215

بازار مینا   BazareMina.ir

  • نمایش : ۵۴۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی