فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت کاسه مس و پرداز شبکه بری سایز ۲

  • نویسنده: مهران خاشعی

کاسه مس و پرداز شبکه بری سایز 2 از دیگر ظروف مفید و کاربردی صنایع دستی نصف جهان است. طراحی نقوش سنتی بر روی ظروف مسی، جذابیت بیشتری به آن داده و باعث شده تا به عنوان کالای زینتی هم در چیدمان سرویس پذیرایی استفاده گردد. قیمت مس و پرداز اصفهان گران نیست و مانند دیگر محصولات دست ساز ایرانی ارزش هنری دارد. کاسه 2 شبکه بری مس و پرداز را می توانید بصورت تکی تا کلی سفارش دهید. خرید اینترنتی کاسه مس و پرداز از هر کجای کشور براحتی امکان پذیر است.

شناسه محصول: 902218

کاسه 2 شبکه بری مس و پرداز

کاسه مس و پرداز شبکه بری ظاهر زیبایی دارد و می تواند به عنوان ظروف پذیرایی برای سرو انواع خشکبار استفاده گردد. کاسه آجیل خوری مس و پرداز اصفهان قیمت گرانی ندارد و دست ساز بودن آن باعث شده تا ارزش هنری داشته باشد. از سری ظروف لوکس مس و پرداز به منظور زیباسازی در چیدمان های سنتی و مدرن استفاده می گردد. از این رو کاسه شبکه بری مس و پرداز هم برای استفاده شخصی و هم به منظور تهیه هدایای مناسبتی پیشنهاد می گردد.

معمولا برای تولید زیرساخت محصولات صنایع دستی اصفهان از فلز مس استفاده می گردد. نقاشی و قلمزنی انجام شده بر روی فلزات، ارزش هنری و مادی بیشتری به آنها خواهد داد. خرید کاسه مس و پرداز و البته دیگر ظروف صنایع دستی مسی، در بلند مدت توجیه اقتصادی خواهد داشت. ارسال سفارشات همه روزه بصورت فوری انجام می گردد.

تخفیف ویژه

کاسه مس و پرداز شبکه بری

کاسه مس و پرداز اصفهان

کاسه آجیل خوری مس و پرداز

جنس کاسه از فلز مس مرغوب کرمان است که بر روی آن با دست نقاشی پرداز کشید شده. ارتفاع کاسه آجیل خوری مس و پرداز 7 و قطر دهانه آن 12 سانتی متر می باشد. مانند دیگر ظروف نقاشی پرداز، بر روی این کاسه پوشش پلی استر زده شده تا در برابر آب و رطوبت مقاوم گردد. شما می توانید قیمت خرید محصولات مس و پرداز اصل اصفهان را هر لحظه از سایت فروشگاه مشاهده کرده و با توجه به بوجه خود، بهترین ها را انتخاب نمائید. خرید آنلاین کاسه مس و پرداز و دیگر محصولات از طریق اپلیکیشن و سایت براحتی امکان پذیر است.

 

کاسه 2 شبکه بری مس و پرداز

محصولات مس و پرداز

معمولا ظروف پذیرایی بصورت ست های شش تایی خریداری می شود. شما می توانید ظروف مس و پرداز را بصورت ست شش تایی و یا حتی بصورت تکی سفارش دهید.کاسه مس و پرداز خریداری شده بصورت کاربردی برای سرو انواع خشکبار استفاده می شود و البته می توان از آن برای زیباسازی چیدمان دکوری منزل بهره برد. کاسه مس و پرداز قیمت گرانی ندارد و گزینه خوبی برای هدیه به دوستان و اقوام بشمار می رود.

 

کاسه شبکه بری مس و پرداز

ظروف مس و پرداز

 

 

خرید اینترنتی کاسه مس و پرداز

خرید آنلاین کاسه مس و پرداز

 

 

خرید کاسه مس و پرداز

کاسه مس و پرداز خرید

 

 

قیمت کاسه مس و پرداز

کاسه مس و پرداز قیمت

 

 

آجیل خوری مس و پرداز

کاسه آجیل خوری مس و پرداز

 

کاسه 2 شبکه بری مس و پرداز

قیمت خرید کاسه مس و پرداز اصل اصفهان

 

شناسه محصول: 902218

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۵۴۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی