فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت شکلات خوری خاتم کاری ۸ گوش درب دار سایز متوسط

  • نویسنده: مهران خاشعی

شکلات خوری خاتم کاری ۸ گوش درب دار سایز متوسط برای سرو انواع شکلات، نقل و خوراکی های شبیه آنها استفاده می گردد. ظاهر کلاسیک شکلات خوری خاتم کاری هشت ضلعی آن را برای چیدمان های مختلف مناسب کرده و می تواند زیبایی مضاعفی به سرویس پذیرایی شما ببخشد. تنوع طرح های شکلات خوری خاتم کاری 8 ضلعی باعث می گردد سلیقه های مختلف مشتریان پوشش داده شود. کیفیت بالای ساخت ظروف خاتم کاری اصفهان از جمله دلایل سفارش این محصولات بشمار می رود.

شناسه محصول: 902213

شکلات خوری خاتم کاری هشت ضلعی

شکلات خوری خاتم کاری ۸ گوش درب دار سایز متوسط از مفید ترین محصولات صنایع دستی ایرانی است. در بسیاری از خانه ها و دفاتر کار نمونه ایی از محصولات خاتم کاری اصفهان را می توان یافت که هم جنبه تزئینی و هم جنبه کاربردی دارند. شکلات خوری خاتم کاری هشت ضلعی برای سرو شکلات و البته خوراکی های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت خاتم کاری با توجه به کیفیت متریال و سایز هر محصول در نظر گرفته می شود.

از این رو ممکن است در بازار صنایع دستی، شکلات خوری خاتم کاری 8 ضلعی با سایز یکسان، قیمت متفاوتی داشته باشد. سایز بندی شکلات خوری خاتم کاری 8 گوش امکان سفارش و استفاده از آن را ساده تر کرده و شما می توانید سرویس شکلات خوری سه تایی را برای سرو خوراکی های مختلف تهیه کنید. سایز شکلات خوری متوسط خاتم کاری شده برای انواع میزهای پذیرایی و ویترین های دکوری مناسب است.

تخفیف ویژه

شکلات خوری خاتم کاری ۸ گوش

خرید شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری 8 ضلعی

جنس شکلات خوری از چوب درخت راش و جنس خاتم چسبانده شده بر روی آن از سیم برنجی،چوب و استخوان شتر است. قطر شکلات خوری خاتم کاری هشت گوش 17 و ارتفاع آن 8 سانتی متر می باشد. روکش پلی استر ظروف خاتم کاری اصفهان از آنها در برابر آب و رطوبت محافظت می کند. هنر خاتم کاری در بین علاقه مندان صنایع دستی ایرانی کاملا شناخته شده است، از این رو در منازل ایرانی می توان نمونه هایی از محصولات خاتم کاری شده را بصورت تزئینی و کاربردی مشاهده نمود.

 

شکلات خوری خاتم کاری هشت ضلعی

قیمت شکلات خوری خاتم کاری

قیمت خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز با توجه به کارگاه تولید کننده و همچنین متریال استفاده شده در ساخت محصولات با یکدیگر متفاوت است. شکلات خوری خاتم کاری ۸ ضلعی در اصفهان و توسط بهترین هنرمندان خاتم کاری این شهر طراحی و ساخته شده است. از این رو کیفیت ساخت خوبی داشته و از آن می توان برای سرو انواع خوراکی مانند شکلات بهره برد. سرویس سه تایی شکلات خوری خاتم کاری ظاهر زیبایی دارد و چیدمان زیباتری برای پذیرایی شما بوجود خواهد آورد.

 

شکلات خوری خاتم کاری 8 ضلعی

شکلات خوری خاتم کاری اصفهان

در بازار طرح های متفاوتی از شکلات خوری خاتم 8 گوش درب دار وجود دارد که توسط کارگاه های مختلفی تولید می گردد. مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود هر یک را سفارش داده و از آن استفاده نمایند. شکلات خوری متوسط خاتم کاری شده را می توانید بصورت تکی سفارش دهید ولی پیشنهاد ما خرید سرویس کامل 3تایی آن می باشد. قیمت عمده شکلات خوری خاتم کاری شامل تخفیف ویژه فروشگاه می گردد. محصولات مفید صنایع دستی از بهترین گزینه ها برای هدایای مناسبتی سالیانه بشمار می روند.

 

شکلات خوری خاتم کاری 8 گوش

شکلات خوری هشت گوش خاتم کاری

صنایع دستی ایرانی از مفید ترین و زیباترین دست سازهای هنری بوده که علاوه بر زیبایی می توانند در زندگی روزمره بکار روند. خرید کالای ایرانی نه تنها به رشد اقتصادی کشورمان کمک می کند، بلکه باعث پویایی کسب و کارهای خرد جامعه نیز خواهند شد. حمایت از تولید داخلی اعتماد به نفس دوچندانی به صنعتگران و هنرمندان دلسوز کشورمان خواهد داد.

 

شکلات خوری خاتم کاری هشت گوش

شکلات خوری 8 گوش خاتم کاری

 

 

شکلات خوری خاتم کاری ۸ ضلعی

شکلات خوری هشت ضلعی خاتم کاری

 

 

شکلات خوری خاتم 8 گوش درب دار

شکلات خوری 8 ضلعی خاتم کاری

 

 

شکلات خوری متوسط خاتم کاری

ظروف خاتم کاری

 

 

شکلات خوری خاتم کاری شده

خرید ظروف خاتم کاری

 

شناسه محصول: 902213

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۵۹۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی