فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت دخل مس و نقاشی تشعیر برند آقاجانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

دخل مس و نقاشی تشعیر از دیگر محصولات هنری و مفید صنایع دستی اصفهان است. از دخل کوچک تشعیر می توان برای سرو خوراکی هایی همچون نقل،قند و شکلات استفاده نمود. زیبایی و کیفیت ساخت دخل تشعیر آقاجانی مانند دیگر محصولات این برند بوده و کارت ضمانت آن اطمینان خاطر مضائفی برای مشتریان به همراه دارد. نقاشی کشیده شده بر روی ظروف تشعیر کاملا با دست و توسط هنرمندان مجرب نصف جهان انجام شده است.

شناسه محصول: 902216

دخل کوچک تشعیر

دخل مس و نقاشی تشعیر برند آقاجانی از محصولات نوین صنایع دستی نصف جهان بشمار می رود که از آن می توان بصورت کاربردی برای سرو انواع خشکبار و خوراکی های کوچک استفاده نمود. قیمت دخل تشعیر آقاجانی گران نیست و دست ساز بودن ظروف تشعیر، نشان از ارزش هنری آنها دارد. هنر تشعیر ایرانی که بر روی ظروف مسی نقش بسته، آن را به محبوب ترین صنایع دستی اصفهان تبدیل کرده و موجب شده تا از سراسر کشور سفارش داده شوند.

خرید دخل تشعیر آقاجانی مانند دیگر محصولات فروشگاه صنایع دستی اصفهان براحتی از هر کجای کشور امکان پذیر است. صنایع دستی نصف جهان شامل انواع محصولات تشعیر (گل و مرغ)، مس و پرداز، فیروزه کوبی، خاتم کاری و … بوده که برای نیاز روزمره مشتریان طراحی و تولید می گردد. کارت ضمانت کالا در زمان خرید به مشتریان تقدیم شده تا آسودگی خاطر بیشتری برای انتخاب داشته باشند.

تخفیف ویژه

دخل مس و نقاشی تشعیر

دخل مس و نقاشی تشعیر

ظروف تشعیر اصفهان

جنس دخل تشعیر از فلز مس مرغوب کرمان است. پس از ساخت،توسط هنرمندان مجرب اصفهان بر روی آن نقاشی تشعیر و طرح های گل و مرغ کشیده می شود. ارتفاع دخل 18، قطر دهانه 8 و عرض شکم آن 13 سانتی متر است. بر روی ظروف تشعیر اصفهان پوشش پلی استر زده شده تا علاوه بر جلای بیشتر، در برابر آب و رطوبت نیز محافظت گردد. هر یک از محصولات صنایع دستی آقاجانی دارای کارت گارانتی بوده که زمان خرید به مشتریان تقدیم می گردد. تشعیر نصف جهان زیبایی ویژه ایی داشته و می تواند چیدمان خانه های ایرانی را جذاب تر کند.

 

دخل کوچک تشعیر

دخل کوچک مسی تشعیر

دخل کوچک مسی تشعیر و البته دیگر محصولات صنایع دستی اصفهان با توجه به نیاز مردم طراحی می گردد. زیبایی و مفید بودن آن باعث شده تا نه تنها به منظور استفاده شخصی، بلکه به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی لاکچری هم آن را سفارش دهند. ظروف تشعیر آقاجانی کیفیت خوبی داشته و در صورت نگهداری صحیح می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. ساخت باکس و پلاک های تبلیغاتی به منظور ماندگاری بیشتر نام برند شما، توسط همکاران ما در فروشگاه انجام می گردد.

 

دخل تشعیر آقاجانی

دخل مس و نقاشی تشعیر

 

 

خرید دخل تشعیر

خرید ظروف تشعیر

 

 

قیمت دخل تشعیر

قیمت ظروف تشعیر

 

 

ظروف تشعیر اصفهان

ظروف تشعیر آقاجانی

 

 

مس و تشعیر اصفهان

تشعیر نصف جهان

 

شناسه محصول: 902216

بازار مینا     BazareMina.ir

  • نمایش : ۵۶۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی