فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت تندیس گلدان میناکاری ۱۶ سانتی طرح پردیس

  • نویسنده: مهران خاشعی

تندیس گلدان میناکاری پردیس از سری هدایای تبلیغاتی خلاقانه ارزان قیمت بشمار می رود. تلفیق هنر میناکاری اصفهان در کنار پایه های چوبی برش خورده با دستگاه لیزر، جذابیت ویژه ایی به این محصولات خواهد بخشید. شما می توانید تصاویر با کیفیت نمونه تندیس میناکاری طرح پردیس را در سایت فروشگاه مشاهده کرده و خرید مطمئنی داشته باشید. بطور کلی قیمت تندیس میناکاری اصفهان گران نیست و شما می توانید با هزینه ایی اندک برای مراسم تجلیل از هدایای تبلیغاتی تندیس بهرمند شوید.

شناسه محصول: 902217

تصاویر خودمانی از محصول

تندیس گلدان میناکاری پردیس به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و نفیس برای مشتریان طراحی شده است. قیمت تندیس گلدان میناکاری 16 سانتی طرح پردیس با توجه به کیفیت ساخت گلدان می تواند متفاوت باشد. از این رو مشتریان با بوجه ها مختلف می توانند این محصول زیبا را در هر تیراژی سفارش دهند. تلفیق هنر میناکاری اصفهان به همراه صنایع دستی چوبی جذابیت ویژه ایی به محصولات خواهد بخشید. طرح های متنوعی از تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری برای مشتریان در سایت فروشگاه قرار داده شده تا مشتریان با توجه به سلیقه خود، بهترین ها را انتخاب نمایند.

استفاده از تندیس برای هدیه در مراسم تجلیل و همایش باعث شده تا مدل های مختلف آن تولید گردد. از این رو شما با دست بازتری می توانید نمونه تندیس میناکاری شده را انتخاب نمائید. طراحی و ساخت فوری هدایای تبیلغاتی تندیس، از جمله ویژگیهای منحصر بفرد آن بشمار می رود. استفاده از گلدان و بشقاب میناکاری در تولید هدایای تبلیغاتی اصفهان، ارزش بیشتری به محصولات خواهد بخشید.

تخفیف ویژه

تندیس گلدان میناکاری پردیس

تندیس گلدان میناکاری اصفهان

جنس تندیس از فیبر چوبی برش خورده توسط دستگاه لیزر است.ارتفاع تندیس میناکاری پردیس 24 و عرض آن 15 سانتی متر می باشد. بر روی پایه تندیس، گلدان میناکاری شده ایی با ارتفاع 16 سانتی متر چسبانده شده که زیبایی خاصی به این محصول داده است. شما می توانید از سایت فروشگاه، انواع تندیس های میناکاری شده را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. تندیس میناکاری قیمت ارزان و ظاهر مناسبی برای هدایای تبلیغاتی دارد.

 

قیمت تندیس میناکاری

تندیس میناکاری قیمت

 

 

نمونه تندیس میناکاری

میناکاری روی مس

 

 

تندیس میناکاری شده

هدایای صنایع دستی

 

 

تندیس برای هدیه

هدایای تبلیغاتی تندیس

 

 

طراحی تندیس میناکاری

صنایع دستی چوبی و میناکاری

 

 

خرید تندیس میناکاری

خرید اینترنتی تندیس میناکاری

 

شناسه محصول: 902217

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۵۷۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی