فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید میناکاری روی سفال به صورت اینترنتی با قیمت عالی

  • نویسنده: مهران خاشعی

خرید میناکاری روی سفال به خاطر داشتن تنوع رنگ و طرح و نقوش، تنوع محصول به شکل ظروف، تندیس و هدایای تبلیغاتی و قیمت بسیار کمتر نسبت به ظروف میناکاری شده روی مس، استقبال خرید بالایی داشته است. در حال حاضر بهترین و مرغوب ترین نوع میناکاری روی سفال متعلق به شهر لالجین همدان است که در فروشگاه بازار مینا با قیمت عالی به فروش می رسد. میناکاری اصفهان معمولا روی مس انجام می گردد و میناکاری همدان روی سفال. البته در هر دو شهر انواع محصولات صنایع دستی تولید می شود.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

خرید میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال که اصالت و مرغوبیت بالای آن مربوط به شهر لالجین همدان می باشد در طی سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این استقبال زیاد از خرید میناکاری روی سفال به علت زیبایی طرح و نقوش، تنوع رنگ بالا، تنوع بالای ظروف و قیمت بسیار مناسبتر نسبت به ظروف میناکاری شده روی مس هستند.خرید و فروش میناکاری روی سفال به صورت تکی و عمده در فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر شده و شما عزیزان نیاز نیست مراجعه حضوری به شهر لالجین داشته باشید. فروشگاه بازار مینا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش کلیه صنایع دستی به بستری امن و مطمئن برای خریداران تبدیل شده است.

 

لوازم میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال به شکل اینترنتی و آنلاین به علت حذف افراد واسطه، عدم محدودیت در انتخاب، سفال مرغوب و درجه یک، سفارشی سازی محصول در خرید عمده، امکان خرید تندیس های میناکاری روی سفال به عنوان هدایای تبلیغاتی و غیره باعث شده تا تهیه آنها از فروشگاه بازار مینا گزینه بسیار هوشمندانه ای باشد.هنگام خرید میناکاری روی سفال به شکل اینترنتی و آنلاین باید نسبت به فروشگاهی که انتخاب می کنید اطمینان کامل داشته باشید تا اثری از لب پریدگی یا سوختگی در سطح ظروف وجود نداشته باشد. ظاهر سفال شبیه به چوب یا چرم براق مصنوعی نباشد. رنگ نقوش در هم رفتگی نداشته باشند. محصولات میناکاری شده روی سفال نسبت به مس سبکتر هستند ولی سبکی بیش از حد نسبت به اندازه نشان عدم مرغوبیت می باشد.


سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور نیز اقدام به خرید عمده تندیس های میناکاری شده روی سفال می پردازند. این تندیس ها و هدایای تبلیغاتی میناکاری شده روی سفال هم قیمت بسیار مناسبی دارند و هم برخلاف کالاهای لوکس و تکراری خارجی، قابلیت سفارشی سازی و درج پلاک و برند تجاری نیز در اختیار خریداران می گذارد.خرید میناکاری روی سفال به صورت تکی و عمده در فروشگاه بازار مینا به شکل ست، هدایای تبلیغاتی و تندیس امکان پذیر می باشد که در خرید عمده تخفیف های ویژه نیز اعمال می گردد.

 

خرید میناکاری اصفهان


آموزش میناکاری روی سفال

افرادی که علاوه بر خرید ظروف میناکاری شده روی سفال، علاقه مند به یادگیری این هنر داشته باشند باید به خرید وسایل میناکاری روی سفال نیز بپردازند .خرید شابلون میناکاری روی سفال: برای پیاده سازی نقوش بر روی ظرف خام اولیه نیاز به شابلون دارید.خرید رنگ میناکاری روی سفال: رنگ مورد نیاز برای میناکاری روی مس با نوع سفالی متفاوت است چون درجه حرارت کوره و مدت زمان آن متفاوت می باشد.خرید لوازم میناکاری روی سفال برای شروع فرایند کار میناکاری بر روی سفال و آموزش آن کاملا ضروری است. برخی کارگاه ها وسایل اولیه را در اختیار کارآموز قرار می دهند ولی در هر صورت برای شروع کار باید به خرید وسایل مورد نیاز میناکاری روی سفال بپردازید.برای خرید ظروف میناکاری شده روی سفال با بهترین قیمت و کیفیت می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه بازار مینا، بهترین نوع را انتخاب کنید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان نیز استفاده نمایید.خرید میناکاری روی سفال با بهترین کیفیت و قیمت به همراه لوازم مورد نیاز از فروشگاه صنایع دستی اصفهان.

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

 

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان مسی پرداز و ترمه

ست گلدان مسی پرداز و ترمه

گلدان فیروزه کوبی

گلدان فیروزه کوبی

تندیس ساعت دار میناکاری

تندیس ساعت دار میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری

ست اداری خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

ساعت خاتم کاری

ساعت خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

بشقاب قلم زنی

بشقاب قلم زنی

 

  • نمایش : ۹۰۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی