فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید میناکاری تهران انواع محصولات + نکات خرید

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

خرید میناکاری تهران هم از طریق مراجعه ی حضوری به بازار و هم از بستر اینترنتی و فروشگاه بسیار معتبری نظیر فروشگاه بازار مینا قابل انجام است که در انواع فرم ها و تنوع بسیار زیاد به فروش می رسند. اما قبل از خرید بهتر است با نکات خرید میناکاری تهران آشنا شوید تا بتوانید جنس مرغوب و باکیفیت را از نامرغوب تشخیص داده و خریدی هوشمندانه داشته باشید.

خرید عمده میناکاری


خرید میناکاری تهران در انواع و اقسام محصولات


خرید میناکاری تهران برای کسانی که علاقه مند به این هنر باشند و با زحمات، تلاش ها و ذوق و هنری که در این وسایل تزریق شده آشنا باشند بسیار لذت بخش بوده و لذت خرید آن را با هیچ محصول دیگری جایگزین نمی کنند. در این بین افراد اهداف متفاوتی را از خرید میناکاری تهران دنبال می کنند که بخاطر وجود تنوع محصول بالایی است که در آنها پدید آمده است. این محصولات شامل:

 

خرید عمده میناکاری

-    بشقاب و گلدان میناکاری شده:
از انواع محصولات میناکاری می توان به بشقاب و گلدان آن اشاره کرد که در سایزهای مختلف و با نقوشی برجسته و بسیار زیبا تولید می شوند. با خرید میناکاری تهران در فرم بشقاب و گلدان میناکاری شده هم می-توان از آنها به عنوان هدایایی نفیس و گرانبها برای عزیزان خود استفاده کنید که بهترین جایگزین برای کالاهای لوکس خارجی است و هم از آنها به عنوان تزئین خانه استفاده نمود.


-    ست بشقاب و گلدان میناکاری:
کسانی که قصد خرید بشقاب و گلدان میناکاری را داشته باشند، خرید ست آن را پیشنهاد می کنیم که هم از لحاظ رنگ بندی و طرح کاملا یکسان هستند و در نتیجه زیبایی آن چندین برابر است و هم اینکه قیمت مقرون به صرفه تری دارند و بسته بندی کاملا شکیل برای آنها در نظر گرفته شده است.
 

خرید عمده میناکاری

-    تندیس میناکاری:
از فرم های خرید میناکاری تهران می توان به تندیس میناکاری شده همراه با بشقاب در سایز کوچک و مینیاتوری و یا گلدان اشاره کرد که بیشتر مناسب مراسم هایی مثل سمینارها، همایش ها، هدایای سازمانی و حتی بازاریابی و جذب مشتری با امکان درج نام و لوگو بوده که به همراه بسته بندی فوق العاده زیبا و چشم نواز می باشد.


راه های خرید میناکاری تهران
برای افرادی که ساکن تهران باشند طبیعتا مراجعه به بازار صنایع دستی شیوه ی مناسبی است با این حال برای کسانی که ساکن شهر و استان های دیگر باشند و به هر دلیلی فرصت مراجعه ی حضوری برای خرید در این کلان شهر را نداشته باشند بستر اینترنت بهترین گزینه است.
 

خرید عمده میناکاری

فروشگاه بازار مینا در زمینه ی فروش محصولات میناکاری شده و سایر انواع صنایع دستی در سطح کشور از درجه اعتبار بالایی برخوردار است و یکی از غرفه داران اصلی صنایع دستی در جشنواره های کل استان ها در طول سال بوده و هست. با انتخاب فروشگاه بازار مینا برای خرید میناکاری تهران می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و هر روز هفته سفارشات خود را ثبت کنید، در تایم اداری با کارشناسان فروش تماس بگیرید و درخواست مشاوره بدهید و محصولات را با بسته بندی بسیار زیبا در درب منزل و در اسرع وقت تحویل بگیرید.


فروشگاه بازار مینا به فروش محصولاتی با کیفیت و شناسنامه دار و ضمانت کننده ی کیفیت و اصالت کالاهای فروشی خود در سطح کشور معروف است و لذا خرید میناکاری تهران از این طریق برای شهروندان آن بهترین گزینه محسوب می شود.
 

خرید عمده میناکاری

نکات خرید میناکاری تهران
چنانچه علاوه بر بستر اینترنتی تمایل به خرید حضوری هم داشته باشید و نسبت به کیفیت و مرغوبیت کالای مدنظر خود اطلاعی ندارید و شیوه های تشخیص را بلد نیستید این نکات به شما کمک می کنند تا خرید میناکاری تهران را کاملا هوشمندانه و آگاهانه انجام دهید.


1-    وزن: 
یکی از فاکتورهای مهم خرید میناکاری تهران وزن آنهاست مخصوصا که اکثر جنس ظروف انتخاب شده مس است (به علت کیفیت و دوام بالا، رنگ پذیری و وضوح و کیفیت رنگ و نقوش بالاتر) اصلا نباید سبک باشد. در صورتی که وزن سبکی داشته باشد هم نشان از نامرغوب بودن و داشتن ناخالصی است و هم اینکه در اثر فشار دادن تغییر فرم خواهد داد.
 

1-    سطوحی کاملا صاف و براق:
چنانچه می خواهید در مورد کیفیت لعاب کاری مطمئن شوید بر روی ظروف میناکاری شده دست بکشید، اگر هیچ برجستگی و یا برآمدگی وجود نداشته باشد و زبر هم نباشد یعنی هم جنس رنگ و لعاب کاملا با کیفیت بوده و هم لعاب کاری کاملا حرفه ای صورت گرفته است. 
2-    رنگ کاری:
رنگ کاری ظروف میناکاری شده به هیچ وجه نباید به صورت مخلوط شده و تو هم رفتگی باشد و تمام حد و مرزها باید رعایت شده باشند.
3-    نقوش:
هنگام خرید میناکاری تهران دقت داشته باشید که نقوش بکار رفته اصلا نباید بی نظم باشند و باید اصل تقارن در آنها رعایت شده باشد تا مطمئن باشید که توسط شخصی حرفه ای این کار صورت گرفته باشد.
4-    شناسنامه:
هر محصول میناکاری مرغوب و اصیل باید دارای شناسنامه باشد یعنی از طریق مطالعه ی آن متوجه اطلاعاتی نظیر فرد سازنده، تاریخ ساخت، مواد بکار رفته و سایر جزئیات شوید.
فروشگاه بازار مینا مفتخر است که تمامی محصولات خود را با رعایت نکات بالا به فروش رسانده و رضایت بالای مشتریان را کسب کرده است.
 

 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۸۸۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی