فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید میناکاری اصفهان ظروف هزار رنگ و هزار طرح شهر گنبدهای نیلگون خرید صنایع دستی اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

 

 

تماس با ما

 

خرید ظروف میناکاری اصفهان برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی بسیار جذاب است. چرا که هر کدام از آنها رنگ و نقش منحصر بفردی برای خود دارند. طرح های سنتی اسلیمی و گل و مرغ زیبا که با رنگ های مخصوص میناکاری توسط نگارگران بر روی جسم بی جان مس نقش بسته اند. خرید میناکاری از طریق فروشگاه صنایع دستی از سراسر کشور برای همه مشتریان امکان پذیر است.

 

 

خرید میناکاری

 

خرید عمده میناکاری اصفهان از طریق فروشگاه صنایع دستی می تواند هزینه های کمتری برای شما در بر داشته باشد. میناکاری هنر آتش و خاک و یکی از صنایع دستی مورد علاقه هنردوستان در سراسر دنیاست. از این رو در شهرهای مختلف کشورمان مورد استقبال قرار گرفته. ارسال محصولات میناکاری به تهران و شهرهای مختلف و همچنین به خارج از کشور در بستری مطمئن امکان پذیر است.

 

 

خرید میناکاری اصفهان

 

 

فروشگاه های صنایع دستی میناکاری زیادی در سراسر کشور وجود دارند که شما می توانید از طریق آنها به میناکاری اصفهان دسترسی داشته باشید. البته بصورت مستقیم و از طریق سایت یا اپ فروشگاه صنایع دستی اصفهان نیز می توانید بصورت تکی و عمده محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.

 

 

فروش میناکاری

 

 

ما به عنوان مرکز خرید و پخش و اعلام قیمت میناکاری اصفهان روی مس سعی داریم بهترین محصولات با کمترین قیمت را در حداقل زمان بدست شما برسانیم. سفارش ظروف میناکاری به صورت عمده و تکی و تبلیغاتی به همراه ارسال میناکاری در تهران و سراسر کشور از وظایف ما نسبت به مشتریان گرامی می باشد.

 

 

فروش میناکاری اصفهان

 

 

مینا کاری می تواند بر روی طلا، شیشه و سفال نیز انجام گیرد ولی عمده فعالیت هنرمندان اصفهان را می توان میناکاری بر روی مس نام برد. خرید زیباترین و بهترین مینا کاری های موجود بر روی مس با قیمت مناسب می تواند خاطره ایی خوش از صنایع دستی برای شما به همراه داشته باشد. تنوع محصولات به اندازه ایی در نظر گرفته شده تا اکثر سلیقه ها را پوشش دهد.

 

 

صنایع دستی اصفهان

 

 

 

 

 

 

فیلم میناکاری

  • نمایش : ۸۶۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی