فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید عمده انواع میناکاری اصفهان مستقیم از تولید کننده

  • نویسنده: مهران خاشعی

میناکاری را می توان قلب صنایع دستی نامید و میناکاری اصفهان یکی از بهترین صنایعی است که در شهر اصفهان ریشه دارد و شما می توانید این محصولات را با قیمت مناسبی خریداری کنید. اگر شما از تولیدکننده محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنید، به همان اندازه قیمت پایین تری خریداری خواهید کرد. محصولات میناکاری بازار مینا را می توانید مستقیم خریداری کنید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

خرید عمده میناکاری


خرید عمده میناکاری اصفهان

شما می توانید بهترین محصولات میناکاری شهر اصفهان را که توسط بهترین اساتید تهیه شده را از شرکت بازار مینا خریداری کنید. همیشه خرید از تولیدکننده به نفع شما و فروشنده است و زمانی که شما به به طور مستقیم از تولیدکننده، وسایل و محصولاتی را خریداری می کنید. در خرید عمده میناکاری مستقیم، قیمت محصولات بسیار زیاد کاهش می یابد و این قضیه به نفع شما است و باعث خواهد شد تا بتوانید محصولات بیش تری را خریداری کنید. در این صورت می توانید محصولات زیادی را خریداری کرده و اگر برای فروشگاه خود خریداری می کنید می توانید با این روش، فروشگاه خود را تجهیز کنید.


فروش عمده میناکاری

اگر دوست دارید که محصولات بازار مینا را با قیمت ارزان تری خریداری کنید بهتر است که به صورت فیزیکی یا آنلاین، محصولات را خریداری کنید. محصولات میناکاری ارزشمند هستند و شما می توانید بدون واسطه، این محصولات را از فروشگاه شرکت بازار مینا خریداری کنید. همیشه خرید مستقیم هم برای فروشنده و هم خریدار بهتر است و شما می توانید با این امکان ، در هر لحظه محصولات مورد علاقه خود را سفارش داده و خریداری کنید. محصولات میناکاری ارزشمند است.سفری برای خرید محصولات میناکاری به شهر اصفهان.اگر دوست دارید که به شهر اصفهان سفر کنید و در این بین، محصولات میناکاری را خریداری کنید توصیه می کنم که حتما این کار را انجام دهید. در این سفر می توانید از فروشگاه های شرکت بازار مینا دیدن کرده و محصولات را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

 

فروش عمده میناکاری

خرید عمده ظروف میناکاری

در صورتی که سفری را در پیش دارید می توانید شهر اصفهان را انتخاب کنید، در این سفر ضمن بازدید از نقاط دیدنی و تاریخی شهر اصفهان می توانید از فروشگاه های بازار مینا هم دیدن کرده و در نهایت محصولات میناکاری مورد علاقه را خریداری کنید. ارسال مستقیم محصولات میناکاری از طرف شرکت بازار مینا.گاهی اوقات امکان سفر وجود ندارد و شما می توانید محصولات مورد علاقه خود را از وب سایت و فروشگاه بازار مینا سفارش دهید و این محصولات با پست به آدرسی که ثبت کرده اید ارسال خواهد شد. بعد از این که محصولات مورد علاقه را انتخاب کرده و سفارش دادید، بعد از دوره زمانی کاری، محصولات میناکاری به آدرسی که مشخص کردید، ارسال خواهد شد. محصولات میناکاری بازار مینا به قدری زیبا و جذاب هستند که شما می توانید به طور مستقیم از این شرکت خریداری کنید. گاهی اوقات می توانید محصولات مورد علاقه خود را با سفری به اصفهان خریداری کرده و در برخی مواقع می توانید آن ها را از فروشگاه آنلاین شرکت سفارش داده و تحویل بگیرید. خرید مستقیم در هر حال به نفع شما است و به همین دلیل هرگز این امکان را از دست ندهید.

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

 

باکس ترمه و بشقاب میناکاری

باکس ترمه و بشقاب میناکاری

قاب بشقاب میناکاری

قاب بشقاب میناکاری

قاب سه بشقاب میناکاری

قاب سه بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری روی سفال

بشقاب میناکاری روی سفال

تندیس میناکاری بته جقه

تندیس میناکاری بته جقه

بشقاب میناکاری با جعبه

بشقاب میناکاری با جعبه

تابلوی قلمزنی بشقاب مسی

تابلوی قلمزنی بشقاب مسی

تابلوی قلمزنی با قاب نقاشی تذهیب

تابلوی قلمزنی با قاب نقاشی تذهیب

تندیس میناکاری ساعت دار

تندیس میناکاری ساعت دار

ست میز اداری خاتم کاری

ست میز اداری خاتم کاری

تخته نرد خاتم و مینیاتور

تخته نرد خاتم و مینیاتور

تندیس گلدان خاتم کاری

تندیس گلدان خاتم کاری

 

  • نمایش : ۸۴۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی