فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید انواع میناکاری اصفهان به همراه تاریخچه آموزش میناکاری در اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

آموزش میناکاری در اصفهان و برخی شهرهای ایران بصورت خصوصی انجام می شود. بسیاری از خانم ها دوست دارند این هنر را فرا بگیرند و در منزل انجام دهند. کسب درآمد از طریق هنرهای دستی هم به اقتصاد خانواده کمک می کند و هم تاثیر مثبتی در ترویج فرهنگ ایرانی دارد. طرح میناکاری اصفهان از نقوش سنتی ایرانی و بناهای تاریخی کشورمان الهام گرفته. رنگ های استفاده شده در ظروف میناکاری مخصوص و بسیار شاد و دلنشین می باشند.

 

 

میناکاری اصفهان

 

فروشگاه صنایع دستی اصفهان قصد دارد دوره های آموزشی بصورت مجازی برای علاقه مندان به هنرهای دستی برگذار کند. آموزش اصول اولیه نقاشی و طراحی شناخت رنگ ها و مباحث پیشرفته پرداز برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی بگونه ایی که بتوانید در کمترین زمان ظروف مینای مورد نظرتان را طراحی کنید. آموزش میناکاری در اصفهان صورت می گیرد ولی شما می توانید از طریق سایت و یا شبکه های اجتماعی با آن دسترسی داشته باشید.

 

 

میناکاری اصفهان هنر

 

 

قیمت مینا کاری های اصفهان بر اساس نوع کار انجام شده بر روی آنها برآورد می شود. مطمئنا قیمت محصولات با امضای استادکاری که سال ها در این زمینه تجربه دارد با افراد مبتدی بسیار متفاوت است. بطور مثال زمان صرف شده برای طراحی گلدان مینا کاری اصفهان اثر استاد اسماعیلی بسیار بیشتر از نمونه مشابه آن توسط هنرمندان تازه کار اصفهان است. از این رو قیمت و ارزش مادی و معنوی آنها با یکدیگر متفاوت است. البته این مسئله باعث می گردد تا همه قادر به خرید محصولات صنایع دستی با قیمت های ارزان و مناسب باشند.

 

 

میناکاری اموزش اصفهان

 

 

فروشگاههای میناکاری اصفهان با ارائه متنوع ترین ظروف صنایع دستی حق انتخاب به مشتریان می دهند تا بر اساس سلیقه و بوجه در نظر گرفته ظروف مورد نظرشان را سفارش دهند. هنر میناکاری در شهر اصفهات تاریخچه بسیار طولانی دارد. میناسازی هنری است که سابقه‌ای در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی اصیل ایرانی محسوب می‌شود و کانون تولید ظروف میناکاری شهر اصفهان می باشد.

 

 

میناکاری ایران اصفهان

 

 

 

عکس های میناکاری اصفهان نشان از ظرافت و کار انجام شده بر روی این ظروف دارد. بسیاری از هنرمندان در شاخه های مختلف با الهام گرفتن از این تصاویر به خلق آثار تلفیقی از هنر خودشان با هنر مینا می پردازند. خرید انواع تندیس های میناکاری شده نمونه ایی از این محصولات زیباست که بیشتر برای هدایای تبلیغاتی میناکاری شده استفاده می گردد. البته باید خلاقیت در طراحی میناکاری اصفهان بیشتر شود و سعی گردد این هنر از المان های زمان حال بیشتر الهام گیرد.

 

 

اموزش مینا کاری اصفهان

 

 

 

  • نمایش : ۹۱۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی