فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

جاشمعی میناکاری یا شمعدان مسی میناکاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

جاشمعی میناکاری شده با طرح و نقش زیبا، ارزان قیمت و عالی


جاشمعی میناکاری شده از آن دسته محصولاتی است که با اهداف مختلف خریداری می شود. گاهی اوقات تازه عروس و دامادها با هدف تکمیل جهیزیه و مکمل بسیار زیبا برای آینه و شمعدان خریداری می کنند تا به عنوان یک عنصر تزئیناتی و دکوراتیو از ظاهر بسیار زیبای آن لذت ببرند، گاهی اوقات افراد واقعا می خواهند از آن استفاده کنند و در شب برای مطالعه یا استراحت از نور ملایم آن استفاده نمایند یا اینکه جاشمعی میناکاری را به عنوان هدیه ای ارزشمند و با قیمت مناسب خریداری می کنند. جاشمعی میناکاری بر روی زمینه مسی و سفالی تولید می گردد که جنس سفالی به علت قیمت پایینتر و کیفیت بسیار بالا محبوبیت بیشتری دارد. این نوع محصولات صنایع دستی قابل استفاده به شکل تزئینی و دکوراتیو یا کاملا با جنبه مصرفی هستند و ماندگاری و دوام بالای آنها، دلایل کافی برای خرید به ما می دهند.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

شمعدان میناکاری

جاشمعی میناکاری سفال به همراه جاشمعی میناکاری شده روی مس هر دو محصولات بسیار زیبا و پرفروشی هستند که برای اهداف گفته شده بسیار مناسب هستند. معمولا از طرح اسلیمی برای میناکاری روی مس جهت تزئین این جاشمعی های زیبا استفاده می کنند. جاشمعی معمولا به صورت جفت خریداری می شود اما فروشگاه بازار مینا به صورت تکی هم به فروش می رساند.خرید میناکاری اصفهان در قالب جاشمعی سفالی میناکاری که عمدتا حاصل هنر دست اساتید لالجین همدان می باشد یکی از زیباترین محصولات صنایع دستی است که در طرح و مدل های مختلف به فروش می رسد و با داشتن قیمت مناسبتر استقبال زیادی هم از آن شده است. شهر لالجین همدان به عنوان مهد هنر سفالگری شناخته می شود و به همین دلیل محصولات این شهر از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

جا شمعی میناکاری


ویژگی های جاشمعی میناکاری مسی و سفالی با قیمت ارزان
جاشمعی یا شمعدان میناکاری شده با زمینه مسی یا سفالی به صورت تکی و عمده به فروش می رسد. کاربردهای مختلف آن باعث محبوبیت زیاد و فروش بالای آن شده است. رنگبندی بسیار زیبا و چشم نواز، سایز و اندازه های مختلف، مناسب استفاده به عنوان تزئیناتی و دکوراتیو برای مهمان، تالار و رستوران و حتی منازل و محیط کار، مناسب برای جهیزیه، وزن کم و حمل و نقل راحت، ماندگاری و دوام بسیار بالا و غیره باعث شده تا انتخابی بسیار عالی برای خریداران به شکل تک یا عمده باشد.فروش عمده جاشمعی میناکاری شده برای سازمان ها و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی کشور که قصد دارند از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند بسیار رایج است که همراه با بسته بندی بسیار شیک و لوکس ارسال می گردد. قیمت فروش عمده جاشمعی های میناکاری شده بر روی مس یا سفال با توجه به تخفیف ویژه ای که اعمال می شود بسیار مناسب است.


کیفیت و مرغوبیت این محصول بسیار مورد رضایت مشتریان عزیز بوده است که نشانه حسن کاری و صداقت مجموعه بازار مینا به عنوان فروشگاه معتبر صنایع دستی ایران می باشد. ضمنا در فروش عمده این محصولات می توانید بسته بندی را به شکل سفارشی سازی شده درخواست دهید.موقع خرید از فروشگاه های آنلاین صنایع دستی دقت داشته باشید که این نوع جاشمعی ها شناسنامه کالا داشته باشند و یا اینکه از فروشگاه معتبر خریداری کنید که در مورد کیفیت و مرغوبیت تضمین می دهند. جاشمعی میناکاری محصولی چند کاربردی و بسیار زیبا در بین محصولات میناکاری می باشد.جاشمعی میناکاری شده روی سفال هم می تواند زیبایی ویژه ایی به فضای دکوری شما ببخشد.

  • نمایش : ۹۰۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی