فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

بشقاب میناکاری روی مس اصفهان با قیمت ارزان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

 
 
تماس با ما
 
بشقاب میناکاری ساخته شده از جنس مس، نمونه ی اعلای ظرافت و زیبایی هنر اصیل ایرانی یعنی میناکاری است که با طرح، رنگ، نقش و سایزهای مختلف توسط فروشگاه بازار مینا به دو صورت تکی و عمده به فروش می رسد. همچنین می توانید برای همایش ها، سمینارها و غیره نیز در بسته بندی های شکیل به صورت عمده از فروشگاه بازار مینا خرید داشته باشید. بشقاب میناکاری مخصوصا با زیر ساخت مسی از معدود ظروفی است که علاوه بر مشهود بودن بکارگیری اصل تقارن در طراحی و نقاشی، می توان عصاره ی هنر اصیل ایرانی با قدمت 5 هزار ساله، یعنی میناکاری را بر روی آن پیاده سازی کرد. قطعا بشقاب میناکاری با طراحی ها و نقوش مختلف خود از جمله اسلیمی، ختایی، مرغ و گل و غیره از چنان زیبایی خارق العاده ای برخوردار است که منزل هر ایرانی شایسته ی تزئین شدن با آن را دارد، هنری که از نظر هنرمندان داخلی و خارجی، بازی با آتش و خاک است. زینت بخش اصیل و ماندگار خانه های شما، بشقاب میناکاری مسی اصفهان است.
 
 
بشقاب میناکاری
 
 
بشقاب میناکاری که زیر ساخت آن مسی است نسبت به نوع سفالی خود، شفافیت و وضوح طرح و رنگ بهتری دارد و به قول خودمان بیشتر به دلمان می چسبد و از نگاه کردن به آن لذت می بریم. این بشقاب ها در سایز های مختلف 16، 20، 25، 30، 35، 40 و حتی 60 سانتی متر نیز موجود هستند که اعداد گفته شده نمایانگر قطر ظرف هستند. سایز 16 این ظروف میناکاری بهترین گزینه برای تزئین خانه و حتی هدیه دادن به دوستان و نزدیکان می باشد که نه تنها زیبایی آن خیره کننده و با پایه ی خود می توانید زینت بخش شلف ها و یا ظروف نفیس خود باشید بلکه با حلقه ای که در پشت آن برای اتصال به دیوار نیز تعبیه شده می توانید جلوه و نمود دیوار و یا حتی ستون خود را هزاران برابر بهتر کنید. بشقاب میناکاری از جنس مس، نمونه ی تمام عیار زیبایی و هنر است.
 

 خرید بشقاب میناکاری
 
 
 
بشقاب میناکاری مسی و انواع آن
همانطور که بیان کردیم بشقاب میناکاری که بر روی ظروف مسی با جنس مرغوب و ضخیم هنرنمایی شده باشد، نه تنها گزینه ی شایسته و نفیسی برای تزئین منازل و محل کار است بلکه برای هدیه دادن و حتی با هدف والاتری، برای حمایت از تولید داخلی و این هنر اصیل ایرانی نیز بهترین مورد برای انتخاب کردن است. بشقاب میناکاری در طرح های دور گرد و دالبری شده، نقوش مختلفی مانند اسلیمی، ختایی و غیره، سایزهای گوناگون و حتی رنگ های لاجوردی، فیروزه ای و سفید (لازم به ذکر است که رنگ میناکاری سفید نداریم و میناکار با تراش ظرف تا رسیدن به لعاب رنگ سفید ایجاد می کند) در بازار موجود می باشد که بهترین نمونه ی بشقاب میناکاری با تنوعی بی نظیر در فروشگاه بازار مینا قابل خریداری است.
 
 
 
فروش بشقاب میناکاری
 
 
 
فروشگاه بازار مینا به شما تضمین می دهد که کالای خریداری شده دارای ضمانت کیفیت و مرغوبیت بوده و جنس مس به کار رفته در آن در بالاترین سطح کیفی برخوردار است ضمن اینکه با نگاه کردن به بشقاب میناکاری متوجه یکدستی و یکنواختی و سطح صاف ظرف بدون لب پریدگی و نبود سایر مشکلات رایج خواهید شد. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید بشقاب میناکاری را به عنوان هدایای نفیس در جشنواره، سمینار، همایش و غیره خریداری کنید، فروشگاه بازار مینا آماده ی همکاری و ارائه¬ی این ظروف در بسته بندی های کاملا شکیل و زیبا، با قاب های چوبی و یا PVC و حتی انواع شبکه بری شده، به صورت عمده و تکی می باشد که آن را به بهترین گزینه و انتخابی غیر قابل جایگزین تبدیل می کند.
 
 
 
 
قیمت بشقاب میناکاری
 
 
 
همچنین این خبر خوب را به هموطنان عزیزی که در شهرهای جنوبی و شمالی کشور عزیزمان زندگی می کنند و دارای آب و هوای شرجی و مرطوب هستند می دهیم که به دلیل لعاب کاری قوی و حرفه ای که بر روی بشقاب میناکاری ایجاد گردیده، آن را برای این نوع آب و هوا نیز قابل استفاده کرده است که نشان از مرغوبیت این کالاهاست که در فروشگاه بازار مینا به فروش می رسند، فقط باید بدانید که این ظروف در برابر ضربه مقاومت زیادی نداشته و بزرگ ترین دشمن آن هستند.
 
 
 
بشقاب میناکاری اصفهان
 
 
 
 
فروشگاه بازار مینا آماده ی خدمات دهی 24 ساعته در 7 روز هفته به هموطنان عزیزمان می باشد، ضمن اینکه کارشناسان خبره ی ما در واحد فروش نیز آماده ی پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند تا خریدی مناسب را تجربه کنید. با خرید بشقاب میناکاری از فروشگاه بازار مینا، حال و هوای سنتی را وارد خانه ی خود سازید و به زودی متوجه خواهید شد که زیبایی این ظروف در مقایسه با نمونه های دکوری خارجی غیر قابل مقایسه است، ضمن اینکه پول بسیار کمتری نیز پرداخت می کنید با اینکه ارزش مادی آن بسیار بالاتر است.
 
 

  • نمایش : ۹۲۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی