فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

آموزش میناکاری در اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

تماس با ما

 

شرکت بازار مینا، هنر زیبای میناکاری اصفهان را برای همه هنرآموزان و هنردوستان آموزش می دهد که بسیاری از این عزیزان از این دوره ها استقبال کرده اند. هنر میناکاری بسیار ظریف و دقیق است و لازم است که هنرآموزان نسبت به آن علاقه داشته باشند تا بتوانند با جان و دل آن را بپذیرند. ساعات کلاس های آموزش میناکاری به گونه ای تنظیم شده که هنرآموزان بتوانند بیش ترین استفاده را ببرند

 

 

آموزش میناکاری در اصفهان

وسایل آموزش میناکاری اصفهان

از وسایل لازم می توان به پرگار، قلم رنگ آمیزی، قلم دست ساز، رنگ مخصوص، صمغ مخصوص، ظرف مسی لعاب داده شده اشاره کرد که در کلیه کلاس های آموزش از آن ها استفاده می شود. هنرآموزان در ابتدا، به صورت آزمایشی روی وسایلی کار می کنند تا بعدها بتوانند این هنر خود را به صورت واقعی عرضه کرده و به فروش برسانند. در کلاس های آموزش میناکاری، مربیان با تمام دقت، کلیه مهارت ها را به هنرآموزان فرا می دهند.

 

 

دقت مربیان آموزش بازار میناکاری اصفهان

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا در شهر اصفهان است و مربیان زبده و ماهری دارد که می توانند این هنر را به بهترین شکل ممکن به هنرآموزان آموزش دهند. ساعت های کلاس به نحوی تنظیم می شود که هنرآموزان بتوانند با تمام انرژی خود از مطالب آموزشی استفاده کنند. مربیان به همه سوالات آموزشی هنرآموزان پاسخ می دهند و اشکالات تئوری و عملی آن ها را به بهترین شکل ممکن برطرف می کنند. میناکاری اصفهان روی مس یکی از برترین هنرهایی است که شرکت صنایع دستی بازار مینا آن را آموزش می دهد. 

 

 

آموزش نگهداری وسایل میناکاری اصفهان

در همه دوره های آموزشی، مربیان آموزشی به هنرآموزان طرز نگهداری از وسایل را به بهترین شکل ممکن آموزش می دهند تا هنرآموزان بتوانند ضمن نگهداری درست و صحیح، با این وسایل به خوبی کار کرده و این هنر را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند. 

 

 

آموزش میناکاری در اصفهان

 

هدف از آموزش میناکاری اصفهان

هنرآموزانی که در این کلاس ها شرکت می کنند می توانند بعد از پایان دوره آموزشی، گواهینامه آموزشی را دریافت کرده و از این راه کسب درآمد کنند. حتی شما می توانید برای آموزش رایگان از کلیپ های ویدیویی که در توسط بازار مینا در وب سایت هایی آپارات، آپلود می شود استفاده کنید که بسیار آموزنده هستند و می تواند برای شما مفید باشد. 

 

آموزش چکش کاری در هنر میناکاری 

چکش زدن در هنر میناکاری یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هنرآموزان لازم است نسبت به آن حساسیت داشته باشند و این مهارت را با دقت هر چه تمام تر فرا بگیرند. در این آموزش هنرآموزان می توانند با وسایلی مانند چکش، انبر و سندان سعی می کنند که وسایل و ظروف را خم کنند.

 

آموزش رنگ آمیزی میناکاری 

این مهارت مانند قبلی مهم بوده و هنرآموزان لازم است که این مهارت را به دقت فرا بگیرند و مربیان آموزشی این مهارت را به خوبی و با دقت هر چه بیش تری به هنرآموزان فرا می دهند. مهارت رنگ آمیزی به قدری مهم است که مربیان شرکت بازار مینا نسبت به آن حساسیت دارند و هنرآموزان هم لازم است که نسبت به فراگیری آن تلاش و کوشش کنند. 

 

 

آموزش میناکاری اصفهان یکی از کارهایی است که توسط مربیان آموزشی به هنرآموزان آموزش داده می شود و هنرآموزانی که در این کلاس ها شرکت می کنند لازم است که با جان و دل به همه صحبت های آموزشی گوش فرا داده و در کلاس های عملی آن ها را به کار ببندند تا در آینده بتوانند از این هنر کسب درآمد کنند. 

 

 

 

  • نمایش : ۹۰۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی