فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

فیروزه کوبی اصفهان محصولاتی زیبا و با کیفیت

  • نویسنده: مهران خاشعی

فیروزه کوبی اصفهان اگر چه اصالت این هنر را با خود ندارند اما قطعا عامل حیات و رونق بخشی به این هنر هستند که ابتدا در شهر نیشابور مشهد ظهور پیدا کرد. امروزه برندهای آقاجانی و حامد کریمی از بهترین مراکز تولیدی فیروزه کوبی اصفهان به شمار می روند.فیروزه کوبی اصفهان چیست؟ فیروزه کوبی اصفهان به هنر قرار دادن یا نشاندن سنگ های فیروزه روی ظروف مسی می گویند. طبق تاریخچه فیروزه کوبی اصفهان، قدمت آن به حدود 70 تا 80 سال می رسد که در اوایل فردی به نام یوسف حکیمیان با استفاده از سنگ های معدن فیروزه نیشابور زیورآلات را تزیین می کرد. سپس فردی به اسم حاج داداش این هنر را از مشهد به اصفهان آورد و می توان او را اولین استاد فیروزه کوبی اصفهان نامید. پس از آن اساتید دیگری مثل روبن یروشالمی، الیاهو و سایر افراد نیز پا به این عرصه گذاشتند.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

فیروزه کوبی اصفهان


ظروف فیروزه کوبی اصفهان

محصولات و ظروف فیروزه کوبی اصفهان تنوع بسیار بالایی دارند که از لحاظ نوع کاربرد به هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی های اصفهان و ظروف تزیینی و مصرفی فیروزه کوبی برای منازل تقسیم می شوند. خرید فیروزه کوبی اصفهان هم برای استفاده در منزل و دفتر کار و هم برای هدایای تبلیغاتی انجام می گردد. این محصولات از لحاظ فرم و شکل تنوع بسیار زیادی دارند مثل شیرینی خوری، گز خوری، آجیل خوری، سنبلدان، انواع مدل تنگ فیروزه کوبی، سرویس شربت خوری، سنگاب، کشکول، شمعدان، آینه و غیره.ظروف فیروزه اصفهان براساس نوع دسته بندی که گفتیم کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال می توانید برحسب میزان فضایی که در اختیار سایز بزرگ و کوچک، ست کامل یا تنها یک ظرف فیروزه کوبی را سفارش دهید. ظروف مسی فیروزه کوبی اصفهان به راحتی با سایر ظروف تزیینی و دکوری منزل ست می شوند و زیبایی خاصی به آن می بخشند.ظروف فیروزه اصفهان را می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هم استفاده کرد که با بسته بندی بسیار شیک و متضاد با رنگ بدنه این محصولات، قطعا تأثیرگذاری زیادی خواهد داشت. محصولات فیروزه کوبی استان اصفهان قابل استفاده برای جشنواره ها، همایش ها، کنفرانس ها و غیره به عنوان هدیه تبلیغاتی می باشند.

فیروزه کوبی در اصفهان


فیروزه کوبی در اصفهان

بهترین فیروزه کوبی اصفهان توسط برندهای آقاجانی و حامد کریمی تولید می شوند که به کشورهای همسایه و اروپایی مثل عراق، دبی، آلمان و غیره صادر می شوند. ظروف فیروزه کوبی اصفهان آقاجانی و حامد کریمی با بهترین و مرغوب ترین ورقه های مسی، بهترین سنگ های فیروزه متعلق به معدن فیروزه نیشابور، بهترین لاک و با دقت و مهارت زیاد توسط بهترین اساتید فیروزه کوبی تولید می شوند.بهترین مراکز تولیدی فیروزه کوبی اصفهان در دست هدایت این دو برند می باشد که فروشگاه بازار مینا این محصولات را با قیمت بسیار مناسب جهت خرید تکی عرضه نموده است. هنر فیروزه کوبی در اصفهان جان تازه ای گرفت و با اینکه اصالت آن به شهر نیشابور مشهد باز می گردد اما پس از آن در شهر اصفهان رونق پیدا کرد و اکنون ظروف فیروزه اصفهان را به عنوان بهترین نمونه فیروزه کوبی ایران می شناسند.


خرید فیروزه کوبی اصفهان

فیروزه کوبی اصفهان خرید بالایی دارد چون برای تزیین منزل یا هدایای تبلیغاتی سازمانی قابل استفاده است و از این رو به شکل تکی و عمده توسط فروشگاه بازار مینا عرضه می گردد. صنایع فیروزه کوبی اصفهان جایگاه بالا و ارزش هنری بسیاری دارند و همه افراد باید توان خرید این محصولات بسیار زیبا و اصیل ایرانی را داشته باشند.فروشگاه بازار مینا به منظور خدمات دهی بهتر در زمینه فروش فیروزه کوبی اصفهان ضمن کاهش قیمت ها برای خرید تکی، در خرید عمده هم تخفیف های ویژه در نظر گرفته و شرکت ها می توانند همراه با سفارشی سازی مثل درج پلاک تجاری آنها را خریداری کنند.تمامی محصولات اعم از گلدان فیروزه کوبی اصفهان همراه با ضمانت کیفیت و ماندگاری بالا به فروش می رسند. فیروزه کوبی اصفهان کاربردی به عنوان ظروف تزیینی و هدایای تبلیغاتی استفاده می گردد

 

  • نمایش : ۹۶۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی