فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

صنایع دستی میناکاری روی مس اصفهان هدیه ایی اصیل هنرمندان نصف جهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

تماس با واحد فروش

 

 

 

در سراسر کشور عزیز هنر دوست مان , هنرمندان زیادی مشغول به فعالیت می باشند و آثار بسیار زیبایی خلق نموده اند. اصفهان قطب صنایع دستی کشور با داشتن کارگاه های هنری فراوان و همچنین استادکاران مجرب , ارائه کننده زیباترین ظروف صنایع دستی در زمینه های مختلف مانند مینا کاری (Vitreous enamel (minakari است. میناکاری روی مس در اصفهان از محبوبیت ویژه ایی برخوردار است.

 

 

میناکاری روی مس

 

هنرمندان بزرگی در این شهر تاریخی زندگی کرده و یادگارهای زیادی از خود بجای گذاشته اند. بسیار از مسافران و بازدید کننده گان از نصف جهان ظروف صنایع دستی میناکاری روی مس را به عنوان هدیه برای دوستان و اقوام خود انتخاب می کنند. خرید میناکاری در اصفهان با قیمت های بسیار مناسبی از سایر شهرهای ایران است.

 

 

میناکاری مرغوب

 

 

همچنین برخی از شرکت ها و سازمان ها برای هدیه به پرسنل و مدیران خود از صنایع دستی ایرانی منجمله صنایع دستی اصفهان بهره می برند. قیمت های مناسب , ظاهر زیبا و بعضا کاربردی بودن انها از جمله دلایل بسیار خوب برای خرید ظروف میناکاری اصفهان و در کل صنایع دستی ایرانی است. خرید ظروف صنایع دستی ایرانی تاثیر مهمی در رشد اقتصادی کشور دارد.

 

 

ظروف میناکاری

 

 

پیشینه تاریخی هر سرزمینی می تواند در خلق آثار هنری و دستی هر منطقه بصورت مستقیم نمایان باشد. کشور عزیزمان ایران با پیشینه افتخار آمیز و تنوع اقلیمی و آداب و رسوم خاص خود فرهنگ های زیادی را در بر گرفته. هر منطقه با توجه به نیازها و در دسترس بودن منابع مشخص , محصولات ویژه ایی منطبق با محل زندگی خود خلق می کند. این آثار هنری و بعضا کاربردی برای مناطق دیگر می تواند بسیار جذاب باشد.

 

 

مینا کاری اصفهان

 

 

بطور مثال حصیری که در شمال توسط دستان هنرمند بافته می شود برای شهروندان اصفهان بسیار با ارزش است. یا قالی که در کرمان بافته می شود در تهران ستایش می گردد و یا ظروف میناکاری اصفهان برای علاقه مندان به هنرهای دستی بسیار با ارزش است. میناکاری روی مس اصفهان تحفه ایی پیشکش هنردوستان عزیزمان در سراسر دنیاست.

 

هنر مینا کاری

 

  • نمایش : ۹۶۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی