فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

سرویس چایخوری میناکاری با قیمت استثنایی

  • نویسنده: مهران خاشعی

سرویس چایخوری میناکاری 8 تکه با طرح و نقش بسیار زیبا
چایخوری میناکاری معمولا به شکل ست کامل خریداری می شود که ست سرویس چایخوری میناکاری شده 8 تکه یا 8 پارچه است. این سرویس ها معمولا با زمینه مسی تولید می شوند که زیبایی بسیار زیادی دارد و می توان از آن استفاده هم کرد اما اگر فقط برای تزئین و زیباسازی دکور منزل خریداری می کنید، جنس سفالی سرویس چایخوری میناکاری (سرویس چای خوری سفالی میناکاری) نیز قابل خریداری است و می توانید سفارش خود را ثبت کنید.سرویس چایخوری میناکاری شده با رنگ های آبی لاجوردی بسیار زیبا و طرح و نقش های مختلف اسلیمی، بته جقه، گل و بوته و غیره خود به گزینه بسیار مناسب و حتی به اعتقاد بسیاری از افراد، مایه شگون و خوشبختی برای تازه عروسان است. این سرویس به کمک ورقه مسی با کیفیت و نسبتا ضخیم تولید می شود تا هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم قیمت بسیار زیادی پیدا نکند، ضمن اینکه امکان استفاده از آن به عنوان یک سرویس چایخوری را فراهم می کند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

 

سرویس چای خوری میناکاری


ست چایخوری میناکاری از جنس مس یا سفال به صورت 8 تکه یا 8 پارچه تولید می شود. 6 جای استکان یا گالش دسته دار با ارتفاع معمولا 7 سانتیمتر و قطر دهانه 5.5 سانتیمتر، یک قندان با ارتفاع معمولا 11 سانتیمتر و سینی به قطر 30 سانتیمتر، ست زیبای چایخوری میناکاری را تشکیل می دهند. خرید میناکاری اصفهان برای مشتریان سراسر کشور بسادگی از طریق سایت و اپ فروشگاه در نظر گرفته شده است.سینی میناکاری شده برای محل قرارگیری گالش یا جای استکان گود می باشد که حمل آن را بسیار راحت کرده و از تکان خوردن و افتادن آنها در حین حرکت یا ضربه خوردن جلوگیری می کند. اندازه های گفته شده نیز می توانند متغیر باشند.ضمنا توجه داشته باشید که موقع ثبت سفارش در صورت موجود بودن استکان می توانید به صورت اشانتیون از بازار مینا تحویل بگیرید! همانطور که گفتیم گالش محل قرارگیری استکان است که بر روی آن می گذارند.


قیمت سرویس چایخوری میناکاری

قیمت این نوع سرویس های بسیار زیبا و خوش نقش و نگار بستگی به عوامل مختلفی دارد و چون این نوع محصولات تماما کار دست هستند قیمت بالاتری نسبت به کارهای پرسی و با کیفیت پایینتر خواهند داشت. در ساخت این ظروف اساتید میناکار ساعت ها وقت، تلاش و حوصله به خرج داده اند تا چنین ست زیبای میناکاری شده ای تحویل هنر دوستان و علاقه مندان شود.قیمت ست چایخوری میناکاری بسته به ابعاد سینی، گالش (جای استکان) و قندان، نوع طرح و نقوش، ضخامت ورقه مسی، جنس زمینه مس یا سفال و استاد سازنده متغیر می باشد و تنها پس از ساخته شدن و یا سفارشی سازی محصول قابل تعیین خواهد بود. در حال حاضر فروشگاه بازار مینا، چایخوری میناکاری بسیار نفیس و زیبای خود را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند و مشابه با تمامی محصولات، ضمانت کیفیت و اصالت برای آن در نظر گرفته شده است.

 

چای خوری میناکاری


چنانچه از اصول نگهداری ظروف میناکاری شده با خبر باشید به شما قول می دهیم که تا سالیان طولانی بتوانید از این محصول بدون افت کیفیت استفاده کنید و در عین حال زیبایی دکوراسیون منزل خود را چندین برابر کنید. چایخوری میناکاری به شکل سرویس یکی از محصولات صنایع دستی بسیار پرطرفدار و پرفروش بازار می باشد که به شکل ست 8 تکه یا 8 پارچه به فروش می رسد. در این سرویس 6 گالش یا جای استکان دسته دار، 1 سینی پایه دار با محل گود مخصوص قرارگیری جای استکان ها و یک قندان وجود دارند. این محصول در دو فرم ورقه مسی و یا جنس سفالی به فروش می رسد.چایخوری میناکاری به شکل سرویس 8 پارچه با طرح و نقش بسیار زیبا برای پذیرایی از میهمانان و تزئین فضای دکوری منزل.

  • نمایش : ۱۰۴۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی