فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

بشقاب میناکاری اصفهان | هدیه ایی به یاد ماندنی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

بشقاب میناکاری بهترین و پرفروش ترین محصول صنایع دستی میناکاری است که بر روی زمینه مسی و سفالی تهیه می گردد. از بشقاب های میناکاری شده برای تزئین دکوراسیون منزل به شکل دیوارکوب و رومیزی استفاده می گردد. هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی و تندیس های مزین به بشقاب میناکاری از جدیدترین و خلاقانه ترین آثار میناکاری هستند که به شکل عمده به سراسر ایران ارسال می گردند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

بشقاب میناکاری شده اصل و با کیفیت اصفهان
بشقاب میناکاری را می توان پرفروش ترین محصول صنایع دستی میناکاری دانست.انواع بشقاب میناکاری اصفهان که بر روی مس ساخته می شوند مرغوب ترین نوع بشقاب میناکاری در کشور هستند. برندهای مختلفی در زمینه ساخت بشقاب های میناکاری فعالیت دارند. بشقاب میناکاری اثر اسماعیلی برترین برند میناکاری روی مس است که در ساخت آنها از بهترین ورقه مسی، طرح و نقوش و بهترین کیفیت رنگ میناکاری استفاده می گردد. اکثر مدل های بشقاب میناکاری پایه دار هستند تا برای نصب بر روی دیوار، تندیس یا قرارگیری بر روی میز و دکوری مناسب باشند.

 

 

بشقاب میناکاری


انواع بشقاب تزیینی میناکاری

بشقاب میناکاری دکوری است و کمتر برای مصرف شخصی خریداری می شود. بشقاب میناکاری دیوارکوب نمونه ای از این نوع بشقاب هاست که از آنها برای تزئین ستون منزل، دیوار راه پله ها یا دیوار داخلی منزل استفاده می کنند که یقینا با طرح و زمینه رنگی شاد و روشن دکوراسیون منزل، ترکیبی خارق العاده خواهند ساخت.بشقاب میناکاری وان یکاد هم یکی از انواع مدل های بشقاب میناکاری شده است که در ساخت آن اساتید خطاط و خوشنویس هم با اساتید میناکاری همکاری دارند. آیه شریفه وان یکاد ارزش معنوی و مذهبی بالایی به آن می بخشد که برای نمونه های دیوارکوب یا رومیزی و حتی هدیه برای دوستان و آشنایان بسیار پرفروش است.


بشقاب میناکاری سه تایی را می توان یکی از مدل های بشقاب میناکاری جدید دانست که به فرم های مختلف در فروشگاه بازار مینا تولید و به فروش می رسند. تابلو سه تکه میناکاری طرح جا کلیدی (بشقاب میناکاری سه تکه داخل قاب چوبی)، بشقاب میناکاری سه تیکه قاب دار با رنگ های فانتزی مثل قرمز، سبز، قهوه ای و غیره، بشقاب میناکاری سه تکه داخل قاب ساده با نام قاب سه بشقاب میناکاری از نمونه های زیبا و پرفروش آن محسوب می شوند.بشقاب میناکاری با قاب چوبی مشبک یا شبکه بری شده را به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی خریداری می کنند. در خرید عمده بشقاب میناکاری قاب دار که در طرح و مدل های مختلف و حتی به صورت 3 تکه یا 3 تایی نیز تولید می گردند می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید. حتی امکان درج پلاک یا نشان تجاری نیز بر روی بدنه چوبی وجود دارد. بشقاب میناکاری 3 تکه در سه سایز 8، 10 و 12 سانتیمتر ساخته می شوند.

 

بشقاب میناکاری

 


تندیس های میناکاری شده که در ساخت آنها از بشقاب میناکاری کوچک استفاده شده اند و در انواع میناکاری مسی و سفالی تهیه می شوند نمونه جدید و خلاقانه ای هستند که جدیدا مد شده اند. تندیس های میناکاری جزو هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی فاخر و بسیار ارزشمند هستند که امکان خرید عمده و ارسال به سراسر کشور در فروشگاه بازار مینا وجود دارد. در خرید عمده، تخفیفات ویژه و درج پلاک و نشان تجاری بر روی پایه چوبی تندیس فراهم شده است.
کاسه بشقاب میناکاری شده در قاب های چوبی شکیل، ست میناکاری بسیار زیبایی ایجاد کرده اند. برای تزئین دکوراسیون منزل گزینه مناسبی هستند و حتی می توانید از آن به عنوان هدیه ای ارزشمند برای مناسبت های مختلف استفاده نمایید.


قیمت بشقاب میناکاری اصفهان

خرید بشقاب میناکاری مسی اصفهان با برند مرتضی اسماعیلی در فروشگاه بازار مینا با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رسد. این محصولات شناسنامه دار هستند و اصالت آنها تضمین شده است. بشقاب میناکاری سفال نیز بنا به درخواست و استقبال شما عزیزان برای فروش قرار گرفته است که قیمت مناسبتری نسبت به نوع مسی دارند.در فروشگاه بازار مینا می توانید بشقاب میناکاری اصفهان را به شکل دکوری و تزئیناتی، هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی یا تندیس های میناکاری شده با قیمت مناسب تهیه نمایید. امکان ارسال سفارشات به صورت تکی و عمده به سراسر کشور در اسرع وقت همراه با بسته بندی شکیل و بسیار زیبا وجود دارد. بشقاب میناکاری شده با کاربردهای مختلف برای علاقه مندان به صنایع دستی می تواند مفید باشد.

  • نمایش : ۶۹۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی